الحمدلله گفتن بنزما و کشیدن خط و نشان برای آتالانتا: می‌بینمتان!

الحمدلله گفتن بنزما و کشیدن خط و نشان برای آتالانتا: می‌بینمتان!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید هفته‌ی بسیار مهمی را سپری خواهد کرد چرا که بازی حساسی در مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا دارد. رئال مادرید در بازی رفت با نتیجه‌ی یک بر صفر مقابل آتالانتا به پیروزی رسیده است، اما این نتیجه بسیار شکننده بوده و هر لحظه ممکن است از دست برود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید مقابل الچه به سختی توانست به پیروزی برسد و بازی سختی داشت. کریم بنزما در این بازی رئال مادرید را نجات داد و با دو گلی که زد، مانع از شکست رئال مادرید شد و مادریدی ها را با نتیجه دو بر یک به پیروزی رساند.

کریم بنزما که پس از رفتن کریستیانو رونالدو از رئال مادرید تبدیل به مرد اول خط حمله‌ی سپید پوشان شده، با قراردادن تصویری در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام پس از این بازی به نوعی برای آتالانتا خط و نشان کشید. او نوشت:"سه شنبه می‌بینمتان ... الحمدلله"

وابستگی رئال مادرید در گلزنی به کریم بنزما بسیار زیاد است به طوری که هرگاه او حضور نداشته باشد، رئالی‌ها در گلزنی دچار مشکل می‌شوند و بازی برای آن‌ها بسیار دشوار می‌شود. او اکنون با عملکرد خوب خود برای آتالانتا کری خوانده است و باید دید که در این بازی چگونه عمل می‌کند.

1470