اعلام ترکیب کالیاری و یوونتوس؛ جدال رونالدو و پسر دیگو سیمئونه

اعلام ترکیب کالیاری و یوونتوس؛ جدال رونالدو و پسر دیگو سیمئونه

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، در ادامه‌ی دیدار ها، یوونتوس و کالیاری به مصاف هم خواهند رفت و این بازی در ورزشگاه ساردینیا آرنا یعنی همان زمین اختصاصی باشگاه کالیاری برگزار خواهد شد و یوونتوس در خارج از خانه به میدان می‌رود و باید دید که چه عملکردی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، بیانکونری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو حذف شدند و نتوانستند بازی خوبی از خود ارائه دهند. اکنون کریستیانو رونالدو پس از بازی ضعیفی که مقابل پورتو داشت، اولین بازی خود را مقابل کالیاری به میدان می‌رود و باید دید که عملکرد او به چه شکل خواهد بود. آندره آ پیرلو تصمیم گرفته است که در این بازی هم از زوج رونالدو و موراتا استفاده کند که مقابل پورتو هم استفاده کرده بود و بیانکونری‌ها در آن بازی نتوانستند موفق شود.

در هر صورت یوونتوس جای اشتباه در سری آ ندارد چرا که اینتر هم بازی خود را با برد پشت سر گذاشته و کار بیانکونری‌ها را برای قهرمانی سخت تر از پیش کرده است.

پسر دیگو سیمئونه که در کالیاری توپ می‌زند در این بازی فیکس است.

ترکیب یوونتوس بدین شرح است: شرنی، دانیلو، دی لیخت، کیه لینی، الکس ساندرو، کوادرادو، کولوسوسکی، رابیو، کیه‌زا، موراتا، کریستیانو رونالدو.

ترکیب کالیاری بدین صورت خواهد بود: کرانیو، چپیتلی، گودین، روگانی، ناندز، مارین، دانکن، ناینگولان، زاپا، ژائو پدرو، جیووانی سیمئونه.

1470