معاوضه آلومینیوم – تراکتور در بن بست!

معاوضه آلومینیوم – تراکتور در بن بست!

پایگاه خبری فوتبالی- پس از مخالفت هادی محمدی برای حضور در آلومینیوم اراک، انتقال شاهین توکلی به تراکتور نیز منتفی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی تراکتور، شاهین توکلی مدافع تیم آلومینیوم اراک به یکی از اصلی ترین سوژه‌های او برای فصل نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شد.

در همین راستا پس از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آلومینیوم، رسول خطیبی طی تماس تلفنی با وی رسما خواستار اعلام شرایط انجام این انتقال شد. سرمربی جدید اراکی‌ها نیز صدور رضایتنامه برای توکلی را در گرو انتقال هادی محمدی به تیمش دانست. مدافعی که در ابتدای فصل با نظر منصوریان به عضویت تراکتور درآمد و یکی از بازیکنان مورد علاقه وی محسوب می‌شود.

در حالی که این انتقال با موافقت ضمنی سرمربی تراکتور نیز همراه بود، هادی محمدی با مخالفتش برای حضور در اراک باعث شد که معامله بین این دو باشگاه در بن بست کامل قرار گیرد و منتفی شود.

حالا با نظر علیرضا منصوریان، شاهین توکلی باید از روز دوشنبه به تمرینات آلومینیوم بازگشته و خود را برای حضور در جدال با مس رفسنجان آماده کند. با توجه به شناختی که از سرمربی جدید آلومینیوم وجود دارد، باید پرونده این انتقال را به طور کامل بسته شده دانست و در انتظار جذب مدافع دیگری توسط اراکی‌ها بود.

آلومینیوم آخرین بازی سال 1399 خود را روز پنجشنبه هفته جاری در رفنسجان و برابر مس برگزار می‌کند و به دنبال جبران شکست سنگین هفته قبل برابر سپاهان است.

6641