لیگ سوئد جذاب می شود: حضور هوندا و ستاره سابق الاتحاد

لیگ سوئد جذاب می شود: حضور هوندا و ستاره سابق الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - چند روز پیش مارک همشیک ستاره سابق ناپولی با گوتنبرگ قرارداد بست تا دوباره با لیگ سوئد به فوتبال اروپا برگردد. فوتبالدوستان سوئدی استقبال گرمی از این بازیکن داشتند که پس از تجربه حضور در دالیان چین به فوتبال اروپا برگشت.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که لیگ سوئد پس از همشیک ستارگان دیگری را هم به خود خواهد دید و این لیگ که معمولا  زیر سایه بوده است به یکی از لیگ های جذاب فوتبال اروپا تبدیل خواهد شد چرا که وکلای بازیکنانی نظیر کیسوکه هوندا و ویلفرد بونی با تیم های سوئدی تماس گرفته اند و آنها را پیشنهاد داده اند.لیگ سوئد از روز 20 فروردین آغاز می شود و تیم ها در نظر دارند که به بهترین شکل ترکیبشان را تقویت کنند.

هوندا اسطوره فوتبال ژاپن در سن 34 سالگی پس از تجربه حضور در تیم بوتافوگو در لیگ برزیل بدون تیم است و می خواهد تجربه جدیدی را داشته باشد. او که تجربه حضور در میلان را دارد در سال 2013 عنوان بهترین بازیکن آسیا را کسب کرد.  ویلفرد بونی نیز به واسطه تجربه حضور در منچسترسیتی در میان فوتبالدوستان مشهور است. او فقط 32 سال سن دارد و پس از ثبت پنج گل در ده بازی در تیم الاتحاد، در حال حاضر بدون تیم است. اگر بونی و هوندا به لیگ سوئد بروند قطعا فوتبالدوستان بیشتری اتفاقات این لیگ را دنبال خواهند کرد.

4125