قیمت دفاع چپ چلسی برای دو مشتری ایتالیایی مشخص شد

قیمت دفاع چپ چلسی برای دو مشتری ایتالیایی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر و ناپولی به خرید امرسون پالمیری علاقمند هستند اما چلسی نمی خواهد که ملی پوش ایتالیایی را با مبلغی کمتر از 20 میلیون یورو به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، مدافع سابق رم هدف بلندمدتی برای هر دو تیم ایتالیایی بوده است و هر دو در زمستان برای خرید وی تلاش کردند. کالچیومرکاتو گزارش داده است که ناپولی و اینتر همچنان به این بازیکن 26 ساله که تا سال 2022 با چلسی قرارداد دارد، چشم دوخته اند. گزارشات حاکی از آن است که چلسی مشکلی با فروش امرسون ندارد اما به شرطی که تیمی حاضر شود تا  برای خرید بازیکن سابق رم 20 میلیون یورو هزیینه کند.

امرسون در این فصل بسیار کمرنگ بوده و فقط یازده بازی انجام داده است. او زیر نظر توماس توخل فقط یک بازی در مقابل تیم دسته دومی بارنزلی داشته است و کاملا مشخص است که مربی آلمانی اعتقادی به وی ندارد و درهای خروجی را به روی او باز کرده است. اولین بازی ملی امرسون در سپتامبر 2018 انجام شد و دوازده بازی برای آتزوری ها داشته است اما نقش کمرنگش در چلسی در این فصل شاید باعث شود که شانس حضور در لیست روبرتو مانچینی برای یورو 2021 که ایتالیا یکی از میزبان های آن است را از دست بدهد. باید دید که چه آینده ای پیش روی این بازیکن است.

4125