رونمایی از اعضای جدید باشگاه ریورپلاته: ۲ عدد شاهین!

رونمایی از اعضای جدید باشگاه ریورپلاته: ۲ عدد شاهین!

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ریورپلاته آرژانتین پس از بازسازی و پایان یافتن ترمیم بخش‌های مختلف ورزشگاه ال مونومنتال تصمیم جالبی گرفته است. ریورپلاته‌ای ۲ شاهین خریده‌اند تا از زمین چمن ورزشگاه اختصاصی‌شان حفاظت شود.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه ال مونومنتال پس از ۷ ماه ترمیم و بازسازی آماده برگزاری بازی‌های ریورپلاته است و این تیم آرژانتینی به ورزشگاه خانگی‌اش برگشته. برای بازسازی این ورزشگاه نزدیک به ۲۰۰ میلیون پزو (معادل ۲.۲ میلیون دلار) خرج شده و زمین آن را هم کاملا تغییر داده‌اند. ال مونومنتال ورزشگاهی است که آرژانتین در آن قهرمانی جام جهانی ۱۹۷۸ را بدست آورد و ورزشگاهی مهم در این کشور به شمار می‌آید.

حال این باشگاه با پیمانکار بازسازی به توافق رسیده تا ۲ پرنده شاهین خریداری شوند و در فضای ورزشگاه بچرخند تا کبوترانی که در ورزشگاه پرسه می‌زنند و به دانه‌های چمن آسیب می‌زنند را بترسانند.

استفاده از شاهین در آرژانتین امری متداول است و این پرنده‌ها به وفور در زمین‌های ورزشی (گلف، فوتبال و ...) پرواز می‌کنند و از هجوم حشرات و پرنده‌های کوچک جلوگیری می‌کنند.

گفتنی است بامداد فردا (ساعت ۱۲:۳۰ امشب) دیدار سوپرکلاسیکو بین ریورپلاته و بوکاجونیورز در ورزشگاه بمبونرا به میزبانی بوکا برگزار می‌شود. این دیدار در چهارچوب هفته پنجم لیگ آرژانتین برگزار می گردد.

1101