سوژه شدن واکنش سرد مهاجم اتلتیکو به گل تیمش: احساس نداری؟

سوژه شدن واکنش سرد مهاجم اتلتیکو به گل تیمش: احساس نداری؟

پایگاه خبری فوتبالی - موسی دمبله مهاجم فرانسوی در زمستان به اتلتیکو ملحق شد تا جای دیگو کاستا که از تیم جدا شد را پر کند.

به گزارش فوتبالی، دمبله در مقابل ختافه به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد که سخت تلاش کرد جلوی امتیاز از دست دادن تیمش را بگیرد. او چند حرکت خوب داشت و در مقطع پایانی بازی سعی کرد که به حملات تیمش عمق بدهد هر چند که در یک صحنه نزدیک بود  مرتکب پنالتی شود و دو موقعیت عالی برای گلزنی و نجات بازی تیمش را از دست داد. 

اما موسی بیش از هر چیزی به خاطر تصویرش قبل از ورود به زمین سوژه شد و مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. در حقیقت قبل از آن که دمبله وارد زمین شود، ژائو فلیکس گلی را زد که می توانست برای بازی کلیدی باشد. دو هم تیمی او در کنارش در حال جشن گرفتن بودند اما تصاویر نشان می دهند که بازیکن فرانسوی به شکل عجیبی فقط نگاه می کند و هیچ احساس خوشحای یا هیجانی را از خود بروز نمی دهد. البته گل ژائو مردود شد و برخی می گویند که دمبله حس ششم خوبی داشته که فهمیده گل آفساید گرفته می شود! اکثر هواداران اتلتیکو با دمبله شوخی کرده اند و گفته اند که این بازیکن فاقد احساس است.

به هر صورت اتلتیکو در این بازی دو امتیاز کلیدی را در زمین ختافه جا گذاشت تا لالیگا داغ تر شود. اگر بارسلونا بتواند بازی خود را ببرد به چهار امتیازی اتلتیکو می رسد و یازده بازی پایانی لیگ اسپانیا بسیار داغ و هیجانی دنبال خواهد شد.
4125