سرمربی داماش گیلان: در دیدار برابر خیبر از فرصت ها استفاده نکردیم

سرمربی داماش گیلان: در دیدار برابر خیبر از فرصت ها استفاده نکردیم

مجید جهانپور عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و خیبر خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت افزود : در دیدار برابر خیبر، فرصت های گلزنی زیادی داشتیم اما متاسفانه فرصت ها هدر رفتند و در نهایت با این تیم به نتیجه مساوی رسیدیم.
وی اظهار کرد : به خاطر وضعیت جدول رده بندی و حضور ما در مکان پانزدهم ، در این دیدار خانگی فقط به پیروزی و کسب سه امتیاز فکر می کردیم اما نتوانستیم به این امر دست یابیم .
وی ادامه داد : گرچه همه تیم ها به هم نزدیک هستند و بازی های نیز سخت و مشکلند، اما ما باید در خانه و با حمایت هواداران در دیدارهای خانگی به پیروزی برسیم و در این دیدار نیز فقط به کسب سه امتیاز فکر می کردیم تا طرفداران خود را شاد کنیم که متاسفانه به خواسته خود نرسیدیم .
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد : در دیدار برابر خیبر خرم آباد، تعویض های اجباری انجادم دادیم و به همین دلیل دست ما برای تعویض تاکتیکی بسته بود و از طرف دیگر، به دلیل کمبود بازیکن ، چند بازیکن نیز با مصدومیت در این دیدار حاضر شدند .
مجید جهانپور در مورد آخرین وضعیت مالی تیم داماش گفت : تاکنون در دو مرحله حدود 10 درصد از قرداد بازیکنان پرداخت شده اما در مورد لباس و پوشاک زمستانی با مشکل مواجه هستیم و امیدواریم که این مشکل نیز تا هفته آینده برطرف شود .
تیم های فوتبال داماش گیلان و خیبر خرم آباد عصر دوشنبه در هفته پانزدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور جام آزادگان ، 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .ک/3
7285 /2007

انتهای پیام /*