فولام 0-3 منچسترسیتی؛ سرانجام پای آگوئرو به گلزنی باز شد

فولام 0-3 منچسترسیتی؛ سرانجام پای آگوئرو به گلزنی باز شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد در برابر فولام به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دو تیم فولام و منچسترسیتی از ساعت 23:30 در ورزشگاه کراون کاتیج به مصاف هم رفتند. 

در این دیدار پپ گواردیولا به فیل فودن، گوندوغان، کوین دی بروین، محرز و استرلینگ استراحت بود. در نیمه اول، شاهد بازی سرد و کسل کننده‌ای از سوی هر دو تیم بودیم. سیتی مالک توپ و میدان بود اما جز یک صحنه دیگر نتوانست آنچنان خطرناک روی دروازه فولام ظاهر شود تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند. 

در نیمه دوم برخلاف نیمه اول، سیتی طوفانی کار را آغاز کرد و موفق شد تنها دو دقیقه پس از شروع نیمه، توسط جان استونز به گل دست پیدا کند. گابریل ژسوس در دقیقه 56 گل دوم را زد و سرخیو آگوئرو در دقیقه 60 سومین گل را وارد دروازه آرئولا کرد تا سیتیزن‌ها در 13 دقیقه نسخه فولام را بپیچند و 3 امتیاز را از آن خود کنند. 

منچسترسیتی با این پیروزی 71 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. نزدیک‌ترین تعقیب کننده آن‌ها، منچستریونایتد با دو بازی کمتر و 54 امتیاز در رده دوم قرار دارد. 

شاگردان پپ در ادامه باید در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا میزبان گلادباخ باشند و سپس در اف ای کاپ به مصاف اورتون بروند. 

4416