سلطانی مهر در گفت و گو با فوتبالی: شخصیت ما کلا عوض شده است

سلطانی مهر در گفت و گو با فوتبالی: شخصیت ما کلا عوض شده است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن ذوب آهن می گوید حق این تیم خیلی بیشتر از این حرف ها است و باید به زودی به جایگاه واقعی اش برسد.

به گزارش فوتبالی، محمد سلطانی مهر درباره پیروزی ذوب آهن مقابل شهر خودرو در جام حذفی گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر مثل بازی قبل در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم و این حس خیلی خوبی است که در دقایق اول به گل برسی. خدا را شکر با تلاش بچه ها این گل را حفظ کردیم و توانستیم در نیمه دوم یک گل دیگر به ثمر برسانیم و اختلاف را به عدد دو برسانیم و البته در ادامه روی یک اشتباه گل خوردیم اما در نهایت جام حذفی را در اولین بازی بردیم و انشالله این بردها ادامه دار باشد زیرا حق ذوب آهن بیشتر از این حرف ها است. از امروز به بازی آینده فکر می کنیم و توکلمان به خدا است.

او در مورد دیدار با پیکان ادامه داد: این بازی ما قبل تعطیلات است و برای ما خیلی مهم است و فکر می کنم امتیاز ما به پیکان نزدیک است و بازی هایی که با تیم‌های نزدیک به خودمان داریم سه امتیاز محسوب نمی شود و صد در صد شش امتیاز حساب می شود. با تمام قوا در این بازی‌ها شرکت می‌کنیم. امیدوارم پیکان را هم در تهران ببریم اما نشان دادیم در یکی دو بازی که گذشته شخصیت تیم کاملا عوض شده است.

سلطانی مهر در پایان افزود: انشالله این برد ها ادامه دار باشد و تمام سعی و تلاش ما این است بهترین جایگاه را داشته باشیم و همین روند را ادامه دهیم و خودمان را به میانه های جدول نزدیک کنیم.

1122