بروسیا دورتموند 2-0 هرتابرلین؛ پیروزی حساس زنبورها در خانه

بروسیا دورتموند 2-0 هرتابرلین؛ پیروزی حساس زنبورها در خانه

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند موفق شد در برابر هرتابرلین به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و پنجم بوندسلیگا از ساعت 21، دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میزبان هرتابرلین بود. 

دورتموند در حالی پا به میدان می‌گذاشت که نیاز مبرمی به 3 امتیاز و پیروزی برای ماندن در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده داشت. آن‌ها نیمه اول را هجومی‌تر از مهمان آغاز کردند و موقعیت‌های کم و بیشی را روی دروازه یارشتاین خلق کردند، اما نمایش خوب دروازه‌بان هرتابرلین و بی دقتی مهاجمین دورتموند باعث شد تا نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان برسد.

در نیمه دوم همانند نیمه اول، شاگردان ترزیچ مالک توپ و میدان بودند و سرانجام موفق شدند در دقیقه 54 توسط جولین برنت روی پاس مارکو رویس به گل برسند. دورتموند در ادامه نیز پشت محوطه جریمه هرتابرلین در حال تلاش برای خلق موقعیت بود. در دقیقه 80 ولادیمیر داریدا با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد تا هرتابرلین ده نفره شود. در دقیقه 90+1 یوسوفا موکوکو مهاجم 16 ساله دورتموند گل دوم را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه 2-0 به پایان برسد.

دورتموند با این پیروزی 42 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر نسبت به اینتراخت فرانکفورت در رده پنجم قرار گرفت. 

شاگردان ترزیچ در ادامه مهمان کلن هستند و پس از آن در دیداری حساس میزبان اینتراخت فرانکفورت خواهند بود.