باشگاه خیبر خرم آباد به جعل امضا متهم شد +عکس

باشگاه خیبر خرم آباد به جعل امضا متهم شد +عکس

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از بازیکنان خیبر خرم آباد مدعی شده که این باشگاه هیچ توافقی برای فسخ قرارداد با بازیکنان نداشته و امضای بازیکنان را پای قرارداد فسخ جعل کرده است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که روز جمعه 22 اسفند برگزار شد، باشگاه خیبر خرم آباد به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و درنهایت موفق شد بر سر ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 تیم نفت را شکست دهد و شاگردان یزدی را از صعود به مرحله بعد بازدارد.

این درحالی است که یکی از بازیکنان خیبر مدعی شده این باشگاه امضای چند بازیکنش را برای فسخ قرارداد جعل کرده تا بتواند از بازیکنان جدید خود مقابل نفت مسجدسلیمان بهره ببرد و لذا در این دیدار تخلف کرده است.

داستان از آنجا آغاز می شود که عبدالله ویسی، سرمربی جدید باشگاه خیبر که پس از امیدرضا روانخواه هدایت این تیم دسته اولی را برعهده گرفت، در همان ابتدای حضورش 6 بازیکن را از تیم کنار گذاشت و از باشگاه خواست با آنها قطع همکاری کند.

علیرضا قاسمی، رامین آقالو، مصطفی علیخانی، میلاد سوری، علی فراهانی و علی زاهدی 6 بازیکنی بودند که با نظر ویسی از تیم کنار گذاشته شدند تا باشگاه خیبر بتواند پس از فسخ قرارداد آنها، بازیکنان جدیدی را که مدنظر ویسی بودند جذب و به ترکیب تیم اضافه کند.

باشگاه خیبر درحالی در بازی روز جمعه از بازیکنان جدید خود در ترکیب این تیم استفاده کرده که علیرضا قاسمی، یکی از بازیکنان کنار گذاشته شده این تیم به تازگی مدعی شده باشگاه خیبر هیچ گونه توافقی برای فسخ با او و سایر بازیکنان انجام نداده و برای به ثبت رساندن قرارداد بازیکنان جدید، امضای بازیکنان سابق خود را برای فسخ قرارداد جعل کرده است.

قاسمی همچنین ادعا کرده که جعل امضا توسط باشگاه خیبر در سازمان لیگ هم به اثبات رسیده و او از طریق مراجع قضایی این مسئله را پیگیری خواهد کرد.

این بازیکن حتی نمونه ای از امضای واقعی و امضای جعل شده خودش پای قرارداد فسخ را با گذاشتن یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد.

هم اکنون شنیده می شود که یکی از مسئولان باشگاه خیبر درصدد جلب رضایت بازیکنان است و از آنها خواسته که بیش از این موضوع را پیگیری نکرده و استوری ها را هم پاک کنند تا به صورت توافقی مسائل میان باشگاه و بازیکنان حل و فصل شود.

7474