چرا عادل فردوسی پور در واکنش به صحبتهای جنجالی محمدرضا احمدی سکوت کرد؟

چرا عادل فردوسی پور در واکنش به صحبتهای جنجالی محمدرضا احمدی سکوت کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- روز پنجشنبه عادل فردوسی‌پور واکنشی تک جمله‌ای به اظهارات نسبتا جنجالی محمدرضا احمدی داشت.

به گزارش فوتبالی، در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی (که قرار است سال آینده عادل فردوسی پور هم جزو داوران آن جشنواره باشد) محمدرضا احمدی مجری برنامه فوتبال برتر و یکی از مجریان و گزارشگران فعال شبکه سه و ورزش از سیاست مدیران ورزش سازمان صدا و سیما در اعتماد زودهنگام به گزارشگران جوان فوتبال پخش زنده در شبکه های ورزش با نام بردن از مدیر این شبکه و شبکه سه به صورت غیرمستقیم انتقاد کرد. صحبتهایی که احمدی در مصاحبه‌اش با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی هم آن را تکرار کرد که ویدیوی این صحبتها روز پنجشنبه در فوتبالی منتشر شد.

نکته جالب ماجرا، واکنش عادل فردوسی‌پور به این ماجرا بود. فردوسی‌پور که تنها برنامه‌اش در تلویزیون یعنی فوتبال 120 به عنوان بهترین برنامه تلویزیون در نظرسنجی مردمی انتخاب شده بود، در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره صحبتهای احمدی به گفتن عبارت معروف انگلیسی‌اش یعنی No comment اشاره کرد که به معنای این است که او نظری درباره حرفهای همکار قدیمی‌اش ندارد. البته این نوکامنت گفتن های عادل نشان می دهد که او هم به نوعی از این اتفاق ناراحت است و ترجیح می دهد حرفی درباره خیل زیاد گزارشگران ناشناسی که هنوز صدایشان برای مردم آشنا نیست و خیلی زود به آنتن زنده و میکروفون های گزارشگری بازیهای مهم داخلی و خارجی رسیده اند، نزند. 

در نظرات مردمی دیده شده بود که نوشته شده بود چرا محمدرضا احمدی به عنوان مجری فعال در تلویزیون اینچنین از سیاست مدیران سازمان صداوسیما انتقاد می‌کند اما عادل فردوسی‌پور ترجیح می‌دهد در این زمینه صحبتی نداشته باشد. این موضوعی است که قطعا خود عادل باید به آن پاسخ دهد اما هر کس او را نزدیک می شناسد، می داند که او اصولا علاقه‌ای به مصاحبه ندارد و تا حد امکان سعی می‌کند از حاشیه فرار کند اما مطمئنا ته دل او هم با محمدرضا احمدی است. نکاتی که احمدی در جشنواره فیلمهای ورزشی مطرح کرد، باعث نشد او روز جمعه مجری برنامه فوتبال برتر پخش زنده نباشد اما برخی نگران احمدی شده بودند!

1984