مهاجم جدید الاهلی، نیامده می خواهد برود!

مهاجم جدید الاهلی، نیامده می خواهد برود!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر برنامه امبایه نیانگ مهاجم سابق میلان که چند ماهی است به الاهلی پیوسته، مدیران تیم را به فسخ قرارداد موکلش تهدید کرده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه الاهلی روزهای خوبی را سپری نمی کند و پس از 4 شکست متوالی در لیگ حرفه ای عربستان، آنها در وضعیت بحرانی قرار دارند و هر روز شایعاتی پیرامون اخراج ولادان میلوژویچ سرمربی و عبدالله مومنة رئیس این باشگاه به گوش می رسد.

حالا از عربستان خبر می رسد که مشکلات مالی این باشگاه و عدم پرداخت حقوق بازیکنان این تیم سبب شده است تا بازیکنان این تیم علیه مدیریت باشگاه موضع بگیرند. پس از مصاحبه عمر السومة و محمد العویس ستاره های الاهلی علیه مدیران باشگاه و جرائم مالی آنها، حالا خبر می رسد مدیربرنامه مهاجم جدید این تیم نیز تهدید کرده است قرارداد موکلش را فسخ می کند.

فهد الصیعری روزنامه نگار عربستانی مدعی شده است که یک مدیربرنامه مراکشی که ایجنت یکی از بازیکنان الاهلی است، به دلیل عدم دریافت حق کمیسیون خود از انتقال موکل آفریقاییش، سران این باشگاه را تهدید کرده است که قرارداد بازیکنش را فسخ خواهد کرد.

هر چند این خبرنگار اسمی از بازیکن موردنظر نبرده ولی مشخص است که فرد مذکور، امبایه نیانگ مهاجم سابق میلان است که در نقل و انتقالات ژانویه به مدت شش ماه از تیم رن فرانسه به الاهلی پیوست.

البته او در زمان حضور در این تیم زیاد به کار گرفته نشده و تنها در دو بازی و آن هم در دقایق پایانی برای این تیم به میدان رفته و کاری از پیش نبرده است.

حالا به نظر می رسد چنانچه مدیران الاهلی موفق به پرداخت حق کمیسیون این مدیربرنامه نشوند، او قرارداد نیانگ با این تیم را فسخ خواهد کرد. الاهلی که به عنوان میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده است، در گروه سوم با تیم های استقلال، الدحیل و الشرطه همگروه است.

7474