عکس؛ تمرین دادن پدری توسط مسی با بستن طناب به دور کمر!

عکس؛ تمرین دادن پدری توسط مسی با بستن طناب به دور کمر!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، دوستان تازه‌ای در این تیم پیدا کرده است چرا که او پس از جدا شدن سوارز از بارسا بسیار ناراحت بود و یکی از دلایل خود را برای قصد جدایی همین قضیه اعلام کرده بود اما اکنون مسی دوباره ارتباط خوبی با برخی از هم‌تیمی هایش پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، در تصویر جالبی که از تمرینات امروز باشگاه بارسلونا به ثبت رسیده است، لیونل مسی و پدری در حال تمرین هستند و در این تمرین که از نوع بدنسازی و قدرتی است، پدری در حال کشیدن طنابی است که به دور کمرش بسته شده و لیونل مسی از آن طرف آن را گرفته است. در واقع این طور به نظر می‌رسد که مسی در حال تمرین دادن پدری است.

مسی سال ها در بارسلونا توپ زده و تبدیل به اسطوره این باشگاه شده است و اکنون نقش یک بزرگتر را برای جوان تر هایی مثل پدری که می‌توانند آینده‌ی درخشانی داشته باشند، ایفا می‌کند.

البته مسی هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است و این احتمال همچنان پا برجاست که ممکن است او در تابستان آینده از جمع آبی و اناری پوشان جدا شود اما در نهایت باید دید چه اتفاقی پیرامون این قضیه می‌افتد.

1470