وردربرمن 1-3 بایرن مونیخ؛ ادامه تاخت و تاز باواریایی‌ها

وردربرمن 1-3 بایرن مونیخ؛ ادامه تاخت و تاز باواریایی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و پنجم از رقابت‌های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه‌ی سه بر یک وردربرمن را شکست دهد. این یک برد خارج از خانه‌ی بسیار خوب برای بایرن مونیخ بود و در واقع باواریایی‌ها موفق شدند سه امتیاز شیرین را خارج از خانه به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا هم صدرنشین رقابت‌هاست و در واقع سال هاست که باواریایی ها در لیگ آلمان به مقام قهرمانی می‌رسند و در این فصل هم بسیار محتمل است که قهرمان شوند و تنها لایپزیگ است که در تعقیب آن‌هاست و باید دید که در نهایت چه اتفاقی در این فصل می‌افتد.

گل های بایرن مونیخ را در این بازی رابرت لواندوفسکی، سرژ گنبری و لئون گورتسکا به ثمر رساندند و سه امتیاز بازی را برای بایرن مونیخ به ارمغان آورند. تک گل وردربرمن توسط نیکلاس فولکوگ در دقیقه 86 به ثمر رسید و تاثیر چندانی در روند بازی نداشت.

در هر صورت شاگردان هانسی فلیک با این پیروزی اکنون 58 امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به لایپزیش، 5 امتیاز بیش از این تیم دارند و در مقام نخست بوندسلیگا قرار گرفته اند و در نهایت باید دید که موفق به حفظ این جایگاه خواهند شد یا خیر.

1470