الهامی: می‌خواهیم در پایان فصل جشن بزرگی بگیریم

الهامی: می‌خواهیم در پایان فصل جشن بزرگی بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تازه‌وارد تیم فوتبال نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد تا در ادامه مسابقات لیگ بیستم این تیم بتواند در لیگ برتر بماند.

به گزارش فوتبالی، در یک جدال جذاب و پرهیجان تیم فوتبال نساجی توانست در ضربات پنالتی از سد سایپا بگذرد و به جمع 16 تیم برتر جام حذفی صعود کند؛ این مسابقه اولین تجربه حضور ساکت الهامی روی نیمکت تیم نساجی بود و وی پس از این تجربه در گفتگو با برنامه «شب‌های فوتبالی» درباره حضورش در نساجی گفت: باید در ابتدای صحبت‌هایم، به مجید جلالی استاد و برادر بزرگترم خسته نباشید بگویم؛ متاسفانه یکی از مربیان اخلاق مدار ما در این شرایط قرار گرفت و دست خالی از تیم نساجی جدا شد. سهم جلالی در پیروزی برابر سایپا بیشتر بود و این برد را به جلالی تقدیم می‌کنم.

وی افزود: انشاالله که دعای جلالی بدرقه راه ما باشد؛ نساجی هویت مازندرانی‌ها است و امیدوارم زیر یک سقف با همدلی و اتحاد بتوانیم به موفقیت دست یابیم. به هر حال مردم مازندران لیاقت دارند که تیمشان در لیگ برتر فوتبال بمانند و فوتبال ما نیاز به حضور تیم‌های نساجی، صنعت نفت آبادان و تراکتور دارد. امیدوارم بتوانیم کاری انجام بدهیم تا شرمنده مردم مازندران نشویم.  

الهامی با تمجید از تماشاگران قائمشهری ادامه داد: درباره این‌که ما برنامه بلندمدت در تیم نساجی داشته باشیم باید بگویم کاملا بستگی به عملکرد کادرفنی و بازیکنان ما دارد؛ بازیکنان ما بیشترین نقش را در کنار هواداران نساجی دارند. نساجی تنها تیمی است که در این شرایط کرونایی حدود 200 نفر هوادار دارد و طرفداران تیم در همه ساختمان‌های اطراف ورزشگاه وطنی هستند و ما را تشویق می‌کنند.

سرمربی تیم نساجی درباره شرایط تیمش در جدول رده‌بندی نیز گفت: تیم ما خیلی کار دارد و باید زحمت زیادی بکشیم تا بتوانیم به نتیجه لازم برسیم؛ امیدوارم اعتماد به نفس بازیکنان ما برگردد و زمانی که لیگ برتر فوتبال تمام شد بتوانیم جشن بزرگی بگیریم چرا که واقعا مردم مازندران لیاقت آن را دارند تا تیم‌شان در لیگ برتر باشد.

ساکت الهامی در پاسخ به سوالی درباره تغییرات پرشمار روی نیمکت نساجی و لیست بازیکنان این تیم توضیح داد: در حال حاضر ما باید با همین نفرات جلو برویم و نباید بهانه بیاوریم؛ زمانی که من مسئولیت نساجی را قبول کردم، می‌دانستم شرایط این تیم به چه صورت است. 14 تیم در جدول رده بندی حضور دارند و تیم ما فعلا لیگ یکی محسوب می‌شود. اما همانطور که در بازی با سایپا بازیکنان ما فعل خواستن را صرف کردند انشالله در ادامه لیگ هم بتوانیم به موفقیت برسیم.

7474