اعلام ترکیب رئال مادرید و الچه؛ بازگشت راموس

اعلام ترکیب رئال مادرید و الچه؛ بازگشت راموس

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف الچه خواهد رفت و باید دید که شاگردان زیدان در این بازی به چه شکل عمل خواهند کرد. سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید از این بازی به ترکیب رئال مادرید برگشته است و در ترکیب بازی رئال مقابل آتالانتا هم حاضر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس به علت مصدومیت و عمل جراحی که داشت، مدت ها بود که از ترکیب رئال مادرید دور شده بود، اما او اکنون مجددا به ترکیب رئال مادرید بازگشته است و در جمع سپیدپوشان حاضر است و باید دید که به چه شکل عمل خواهد کرد. رئال مادرید در آستانه بازی حساس مقابل آتالانتا اکنون مجددا سرخیو راموس را در اختیار دارد و می‌تواند به آینده امیدوار باشد.

در این فصل از رقابت های لالیگا رئال مادرید نتوانسته آنطور که باید و شاید عمل کند و صدر جدول را به اتلتیکو مادرید واگذار کرده و نتوانسته مثل فصل گذشته در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

ترکیب رئال مادرید برای این بازی بدین شرح است: کورتوا، مندی، واران، راموس، ناچو، کاسمیرو، فدریکو والورده، ایسکو، وینیسیوس، لوکاس وازکز، کریم بنزما.

ترکیب الچه بدین صورت خواهد بود: ادگار بادیا،دنی کالوو، مارکونه، وردو، لوکاس بویی، مورنته، رائول گوتی، باراگان، فیدل، موخیکا، کاریو.

1470