اصولی: تیمی به اسم شهرخودرو وجود ندارد

اصولی: تیمی به اسم شهرخودرو وجود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- در پی ایجاد بحث هایی درباره تغییر اسم باشگاه شهرخودرو در دیدار برابر ذوب آهن رئیس هیئت فوتبال خراسان توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، دیدار ذوب آهن و شهرخودرو در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی در شرایطی برگزار شد که در لیست این بازی خبری از نام شهرخودرو نبود و پس از چند سال بار دیگر شاهد استفاده از نام "پدیده" برای نماینده خراسان بودیم.

احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی این موضوع را اینطور توضیح می دهد:« اصلا تیمی به اسم شهرخودرو وجود ندارد. ما رفتیم و بررسی کردیم و دیدیم که تیمی به اسم شهرخودرو وجود ندارد و ثبت نشده است. این مسئله را مدیر کل تربیت بدنی استان به ما اعلام کرده است. در سال 1397 (سالی که تغییر نام صورت گرفت) نیز این اتفاق صورت نگرفت و نام قانونی باشگاه پدیده است.»

او سپس در پاسخ به اینکه آیا فرهاد حمیداوی وجهی بابت هزینه های صورت گرفته در این چند سال درخواست کرده یا خیر، توضیح داد:« ایشان وقتی خودش پدیده را گرفت و می خواست آن را شهرخودرو کند، همین شرایط الان بود و هیچ پولی گرفتن تیم پرداخت نکرد و تیم را گرفت و گفت بدهی ها را صاف می کند و حالا قرار است تیم از او بازپس گرفته شود.»

7474