واکر برای خرید سگ نگهبان دوبرمن برای منزلش چقدر هزینه کرد؟

واکر برای خرید سگ نگهبان دوبرمن برای منزلش چقدر هزینه کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - از چند سال پیش هم در اسپانیا و هم در کشورهای دیگر انگلیس سرقت از خانه بازیکنان فوتبال و شخصیت های دیگر فوتبال دنیا بسیار نگران کننده شده است. در حقیقت بازیکنان نگران هستند که سارقان وارد منازلشان شوند و به آنها یا نزدیکانشان حمله کنند و به همین خاطر آنها مجبور شده اد که تدابیر امنیتی شدیدتری را برای خانه هایشان در نظر بگیرند.

به گزارش فوتبالی، کایل واکر مدافع کناری منچسترسیتی به گفته نشریه سان تصمیم گرفته است که با خرید یک سگ نگهبان از منزلش در منطقه چشیر محافظت کند. خرید این سگ از نژاد دوبرمن برای ستاره منچسترسیتی 46 هزار یورو هزینه داشته است. 

واکر  برای این سگ اسم "آپولو" را انتخاب کرده است که علتش علاقه وی به شخصیت "آپولو کرید" در مجموعه فیلم های راکی است. فردی نزدیک به خانواده واکر گفته است که این حیوان در حال حاضر در مرحله آموزش داده شدن است اما واکر از خرید این سگ نگهبان کاملا راضی است و حس می کند که پولش را به درستی هزینه کرده است. سگ واکر مثل خیلی از سگ های مشابهش به برخی کلمات خاص واکنش نشان می دهد. وظیفه وی مراقبت از درهای ورودی خانه است و سعی می کند از ورود افراد ناشناس و سارقان به منزل جلوگیری کند. پیش از این بازیکنان دیگری نظیر رحیم استرلینگ و مارکوس رشفورد هم اقدام مشابهی صورت داده بودند.

4125