نظر هم‌تیمی‌های صلاح در مورد توییت «نقطه‌ای» وکیلش چه بود؟

نظر هم‌تیمی‌های صلاح در مورد توییت «نقطه‌ای» وکیلش چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر احتمال این که لیورپول نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را بگیرد، کم نیست. در حقیقت مدافع عنوان قهرمانی در حال حاضر در رتبه هشتم جدول قرار دارد که اگر استون ویلا بازی معوقه خود را ببرد ممکن است که به رتبه نهم صعود کنند. آنها هفت امتیاز تا چلسی در رتبه چهارم در فاصله ده بازی مانده تا پایان مسابقات فاصله دارند و در حال حاضر احتمال صعودشان به لیگ اروپا بیشتر از لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش فوتبالی، اگر لیورپول به لیگ قهرمانان اروپا نرسد با ضربه مالی شدیدی مواجه می شود و احتمال فروش برخی ستارگانشان وجود دارد که شانس جدایی محمد صلاح بازیکن مصری کم نیست. صلاح البته همچنان ستاره و گلزن اصلی تیمش است اما به نظر می رسد که از شرایط خود راضی نیست و دلخوری اش از تعویض شدن در مقابل چلسی هم این را نشان می داد. در حالی که صلاح با خشم از زمین خارج می شد، وکیلش رامی عباس با انتشار توییتی ابهام آمیز حاوی فقط یک "نقطه" به شایعات قوت بخشید و برخی تعبیر کردند که این نقطه به معنی پایان کار صلاح در آنفیلد است.

حالا پس از گذشت ده روز از این ماجرا نشریه اتلتیک در گزارشی به واکنش بازیکنان لیورپول در رختکن به این توییت پرداخته است. در حقیقت بازیکنان لیورپول تا جایی که می توانستند به خاطر این توییت  صلاح را دست انداخته اند و به مهاجم مصری متلک انداخته اند. 

در این گزارش به نقل از منابع درون رختکن لیورپول اشاره شده است که مهاجم مصری در رختکن بسیار محبوب و خونگرم است اما از تعویض شدن متنفر است و البته رابطه چندان خوبی با سادیو مانه ندارد. محمد البته از این که در بازی لیگ قهرمانان مقابل میدتیلند، الکساندر آرنولد جلوتر از او بازوبند کاپیتانی را بست هم دلخور است. 

4125