فشار بایرن مونیخ برای خرید ستاره خط هافبک رئال مادرید

فشار بایرن مونیخ برای خرید ستاره خط هافبک رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - بحران مالی باشگاه ها باعث شده تا خیلی از تیم ها احتمال فروش برخی از ستاره های تیم هایشان را رد نکنند. رئال مادرید هم دچار مشکل اقتصادی است اما به نظر می رسد که دور برخی بازیکنان خط قرمز کشیده شده و باشگاه رئال اجازه جدایی آنها را نمی دهند. یکی از آنها فدریکو والورده هافبک اروگوئه ایست که از نظر مدیران رئال مادرید بازیکنی استراتژیک برای آینده است و شانسی برای جدایی وی در فصل آینده وجود ندارد. 

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ اما به صورت جدی شرایط جذب والورده را دنبال می کند و به طور مداوم با نزدیکان این هافبک در تماس است. باواریایی ها پس از جدایی تیاگو در تابستان قبلی اولین تماس ها را با والورده تماس گرفتند اما در آن زمان پاسخ رئال منفی بود. بایرن اما به اصرار ادامه می دهد و کاری به پاسخ های رد رئال مادرید ندارد. باشگاه آلمانی پس از جذب اوپامکانو در خط دفاعی حالا به دنبال خرید یک ستاره در خط هافبک است که والورده بهترین گزینه از نظر آنهاست. 

فدریکو والورده به خصوص در فصل گذشته عملکرد درخشانی در رئال مادرید داشت و به عنوان بازیکنی متفاوت، دونده و جنگنده در خط هافبک خودش را ثابت کرد که می تواند نمونه ای از هافبک های فوتبال مدرن باشد.  فدریکو والورده در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 70 میلیون یورو ارزش دارد که یکی از ارزشمندترین بازیکنان ترکیب کنونی رئال است و تیم اسپانیایی به هیچ وجه تمایلی به رفتنش ندارد.

4125