تاکناردی: کریستیانو باید عذرخواهی کند/ فونته: رونالدو می‌تواند به لیل بیاید

تاکناردی: کریستیانو باید عذرخواهی کند/ فونته: رونالدو می‌تواند به لیل بیاید

پایگاه خبری فوتبالی - حذف یوونتوس از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل پورتو جنجال زیادی را ایجاد کرده است. تاکناری بازیکن سابق بیانکونری ها صدای خود را بلند کرده و از رونالدو خواسته تا از هواداران عذرخواهی کند اما ستاره پرتغالی حامیانی هم دارد. ژوزه فونته هم تیمی رونالدو در تیم ملی پرتغال در مصاحبه با مایسفوتبول به حمایت از وی پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، ژوزه فونته کاپیتان 37 ساله لیل گفت که دوست دارد ستاره یوونتوس با او در لیل هم تیمی شود. وی اظهار داشت:" فقط ورنالدو می تواند در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. او در انگلیس و اسپانیا ثابت کرد که بهترین بازیکن دنیاست و حالا در ایتالیا خودش را ثابت می کند. کاری که کریستیانو در تورنمنت های مختلف کرده فوق العاده است. بهترین گلزن است و همچنان سطح خودش را حفظ کرده است. فقط خودش می تواند در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. انتقادها؟ حرفهای مدیر ورزشی یوونتوس که گفت برنامه ای برای تمدید قراردادش ندارند عجیب است اما خوشبختانه رونالدو در شرایطی است که این حق را دارد تا خودش در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. قطعا اگر بخواهد به تیمی دیگر برود باشگاه هایی هستند که بخواهند او را داشته باشند. هر تصمیمی بگیرد، جذاب خواهد بود. شاید هم به لیل بیاید!"

از طرفی دیگر  تاکناردی بازیکن اسبق فوتبال ایتالیا نیز در مصاحبه با توتومرکاتو به رونالدو حمله کرد و گفت:"رونالدو در مقابل لاتزیو استراحت کرده بود و به همین خاطر باید پرسید که چرا مقابل لاتزیو آن گونه بازی کرد؟ کیه زا بعد از بازی با خبرنگاران صحبت کرد اما من منتظر پاسخگویی رونالدو بودم چرا که او باید توضیح می داد و از  هواداران عذرخواهی می کرد.  هرگز انتظار چنین نمایشی را از یوونتوس نداشتم، به خصوص در نیمه اول. این آزمون بسیار مهمی بود و باید طور دیگری بای می کردند. چگونه ممکن است که بعد از بازی رفت این گونه ظاهر می شدند."

4125