کمندانی: هواداران نساجی امسال خیلی سختی کشیدند

کمندانی: هواداران نساجی امسال خیلی سختی کشیدند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: هواداران ما در این فصل خیلی سختی کشیدند و امیدوارم تا پایان لیگ و جام حذفی نتایجی بگیریم که آنها را خوشحال کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، میلاد کمندانی در خصوص پیروزی تیمش برابر سایپا در جام حذفی گفت: خدا را شکر که بعد از مدت‌ها هواداران نساجی را خوشحال کردیم. برابر تیم جوان و باانگیزه سایپا کار سختی داشتیم و در نهایت این بازی سنگین به پنالتی کشیده شد. خدا را شکر که این بازی را بردیم تا روحیه بازیکنان بالاتر برود. امیدواریم  در لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیریم و خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «قبول دارد کار نساجی برای ماندن در لیگ برتر خیلی سخت است؟» یادآور شد: همینطور است و کار‌مان بسیار سخت شده ولی به‌هیچ عنوان ناامید نیستیم. امتیازهای زیادی را از دست دادیم و حالا باید به فکر جبران باشیم، از طرفی هواداران نساجی هم در این فصل خیلی سختی کشیدند و باید آنها را خوشحال کنیم. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در ادامه لیگ بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازی بعدی با سایپا هم بسیار مهم است و باید این تیم را ببریم تا موقعیت‌مان بهتر شود.

هافبک نساجی در خصوص رفتن مجید جلالی و حضور ساکت الهامی در نساجی خاطرنشان کرد: آقا مجید زحمت خودش را کشید و همه ما شرمنده او هستیم. نباید همه تقصیرها را گردن این مربی بیندازیم، وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد همه مقصر هستند. برای جلالی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با آمدن الهامی و کمک این مربی نتایج خوبی گرفته و از انتهای جدول فاصله بگیریم.

4731