روایت فور فور تو از چیلاورت و حضور در عرصه سیاست

روایت فور فور تو از چیلاورت و حضور در عرصه سیاست

پایگاه خبری فوتبالی –  پیشتر در خبرها داشتیم که چیلاورت می‌خواهد در انتخابات نامزد شود. به همین دلیل فور فور تو در گزارشی کوتاه به این مسئله پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، چیلاورت در جام جانی ۹۸ و  پس از اولین حضور پاراگوئه در جام جهانی در ۱۲ سال گذشته در آن دوران کاپیتان بود و حالا بار دیگر می‌خواهد نفر اول شود اما این بار نفر اول کشور. در طول ۲۲ سال بازی حرفه‌ای چیلاورت، او نقش نمادین و بسیار مهم برای پاراگوئه داشت. او توانایی گلزنی داشت و ۶۷ بار در تمام تیم‌هایش گلزنی کرد. چه از روی ضربات ایستگاهی و چه از روی نقطه پنالتی.

چیلاورت در سال ۲۰۰۴ کفش‌های خود را آویخت و کارشناس ورزشی شد اما اخیرا برنامه‌های جدیدی آغاز کرده و می‌خواهد پا به عرصه سیاست بگذارد. فورفورتو نوشته این دروازه بان افسانه ای قصد شرکت در انتخاب ریاست جمهوری پاراگوئه در سال ۲۰۲۳ را دارد.

خود چیلاورت در توییتر خود عبارت «چیلا، رئيس جمهور ۲۰۲۳» را نوشته و با انتشار عکسی که در آن مشت‌هایش را گره کرده گفته افتخار می‌کنم که پاراگوئه ای هستم.

مارکوس کاسرس، یکی از خبرنگاران عرصه سیاسی گفته: نمونه‌های زیادی از حضور ورزشکاران آمریکایی در سیاست داشته‌ایم. فرصت زیادی تا انتخابات مانده و چیلاورت می‌تواند حزب مورد نظرش را پیدا کند یا به خوان یک نامزد مستقل وارد کارزار شود.

چیلاورت هیچ وقت از حاشیه دور نبوده. یک بار در جریان یک بازی به آسپریلا (بازیکن تیم کلمبیا) ضربه زد که بعد از آن آسپریلا مجبور شد یک قاتل را از کشتن چیلاورت منصرف کند. درگیری‌ها او با کارلو و اسکار روجری هم فراموش نشدنی است.

1101