مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن: اتفاق جدیدی در رابطه با جذب مسی نیفتاده

مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن: اتفاق جدیدی در رابطه با جذب مسی نیفتاده

پایگاه خبری فوتبالی –  لئوناردو اعلام کرده پاری سن ژرمن دیگر به امضای قرارداد با مسی نزدیک نیست و چیز جدیدی اتفاق نیفتاده. اولویت آن‌ها در حال حاضر تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی این تیم است.

به گزارش فوتبالی، لئوناردو، مدیر ورزشی تیم پاریسی می‌داند که جذب کاپیتان بارسلونا و راضی کردن او به حضور در پاری سن ژرمن با توجه به شرایط مالی پاریسی‌ها سخت است و به همین دلیل این تیم فرانسوی تمرکز خود را روی تمدید قرارداد‌ها گذاشته.

لئوناردو به RMC گفته: وضعیت مسی را پیگیری می‌کنیم اما چیز جدیدی تا این لحظه رخ نداده. چیزی که حالا بررسی می‌کنیم ایده تمدید قرارداد‌های بازیکنان‌مان است. چیزی خارج از آن را برنامه ریزی نکرده‌ایم. باید به  وضعیت مالی‌مان هم در این زمینه دقت کنیم.

یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای تیم‌های اروپایی کیلیان امباپه است که به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و هنوز هم به تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن پاسخی نداده است. لئوناردو درباره آخرین وضعیت این مهاجم فرانسوی گفته: امباپه تا سال ۲۰۲۲ با ما قرارداد دارد. این واقعیت است اما می‌خواهیم قرارداد او را تمدید کنیم.

گفتنی است آنخل دی‌ماریا اولین بازیکنی است که رسانه خبر از تمدید قراردادش با پاریسی‌ها دادند. اولین بازیکن،‌ پیش از نیمار و امباپه.

1101