حسینی: یک تیم باکیفیت را شکست دادیم/ مس همه تیم‌ها را به دردسر خواهد انداخت

حسینی: یک تیم باکیفیت را شکست دادیم/ مس همه تیم‌ها را به دردسر خواهد انداخت

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال سپاهان پس از صعود تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی گفت: مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است که هم در زمان حمله و هم در زمان دفاع بسیار منسجم عمل می‌کند و قطعاً همه تیم‌ها را به دردسر خواهد انداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدرضا حسینی پس از پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به خاطر این پیروزی خدا را شکر می‌کنم و به همه هواداران سپاهان و عوامل باشگاه تبریک می‌گویم و امیدوارم روند پیروزی‌هایمان ادامه‌دار باشد و بتوانیم جام را به هواداران تقدیم کنیم.

وی ادامه داد: یک تیم باکیفیت را شکست دادیم؛ مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است که هم در زمان حمله و هم در زمان دفاع بسیار منسجم عمل می‌کند و باید گفت ربیعی تیم خوبی ساخته و قطعاً همه تیم‌ها را به دردسر خواهد انداخت.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان افزود: می‌توانستیم در وقت قانونی بازی به پیروزی برسیم و حق‌مان هم بود که در 90 دقیقه پیروز شویم اما خودمان کار را سخت کردیم و کمی استرس کشیدیم اما خدا را شکر در نهایت برنده شدیم و یک پیروزی شیرین را به دست آوردیم.

حسینی درباره افت بازی تیمش در نیمه دوم مسابقه، خاطرنشان کرد: وقتی می‌گویم که ما یک تیم باکیفیت را شکست دادیم، دقیقاً به خاطر همین مسائل است. از همان دقایق ابتدایی بازی مشخص بود که تیم مس آنالیز خوبی از شیوه بازی ما دارد و تا حدودی کار ما را سخت کردند اما بالاخره ما توانستیم پیروز شویم.

4344