مورینیو: فاصله ما با آرسنال؟ من به پائین جدول نگاه نمی‌کنم

مورینیو: فاصله ما با آرسنال؟ من به پائین جدول نگاه نمی‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام اذعان کرد که کوچک‌ترین اهمیتی به جایگاه آرسنال در جدول لیگ برتر نمی‌دهد و با تمام قوا به مصاف توپچی‌ها خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان مورینیو در روز یک شنبه از ساعت 20، در ورزشگاه امارات مهمان آرسنال خواهند بود. اسپرز به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده خواهد بود و آرسنال نیز به نظر نمی‌رسد که روز کاغذ بتواند کار خاصی را در این فصل لیگ برتر جزیره از پیش ببرد. توپچی‌ها با 38 امتیاز در رده دهم قرار دارند و 12 امتیاز با تیم رده چهارمی چلسی فاصله دارند. 

به نقل از سایت گل، مورینیو در گفت و گویی با خبرنگاران در خصوص جایگاه آرسنال گفت: "من به بالای جدول نگاه می‌کنم، نه پائین. اگر آرسنال 7 امتیاز از ما بیشتر داشت، به رتبه آن‌ها در جدول نگاهی می‌انداختم، اما حالا که شرایط برعکس است، نگاه نمی‌کنم. در همین زمان، ما همیشه به بازی آینده خود می‌اندیشیم. اگر به جای آرسنال، با آستون ویلا و نیوکاسل بازی داشتیم، همین حس را داشتم. احساس می‌کنیم که از رتبه خود در جدول بهتر کار کرده‎‌ایم و باید جایگاه خود را بهبود ببخشیم و برای این کار نیز، نیاز به جمع آوری امتیازات داریم."

سرمربی سابق رئال مادرید و چلسی در ادامه نیز گفت: "برای من مهم نیست حریف کیست و آیا آن بازی، دربی محسوب می‌شود یا نه! آن یک بازی در چهارچوب رقابت‌های لیگ است و 3 امتیازی دارد که ما برای کسب آن تلاش خواهیم کرد."

4416