آرتتا: خط حمله تاتنهام، یکی از خطرناک‌ترین خط حمله‌های دنیاست

آرتتا: خط حمله تاتنهام، یکی از خطرناک‌ترین خط حمله‌های دنیاست

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال به تمجید از مهاجمین تاتنهام پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان رقیب همشهری خود، تاتنهام خواهد بود. شاگردان مورینیو در این فصل با رهبری هری کین و سون هیونگ مین در خط حمله موفق به زدن بیش از 100 گل در تمامی رقابت‌ها شده‌اند. 

به نقل از سایت گل، میکل آرتتا پس از پیروزی سه بر یک توپچی‌ها در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل المپیاکوس، به خبرنگاران در خصوص دربی شمال لندن گفت: "رویارویی با تاتنهام سخت است. آن‌ها در فاز هجومی بسیار خاص هستند. کیفیت، شیمی و درک متقابل آن‌ها از یک دیگر در خط حمله باعث می‌شود که به یکی از بهترین خط حمله‌های اروپا تبدیل شوند. آن‌ها نیازی به هافبک طراح ندارند، و می‌توانند برای خودشان موقعیت خلق کنند و به راحتی باهم ارتباط برقرار کنند. به هر حال ما خود را برای این جدال حساس آماده خواهیم کرد و به دنبال کسب پیروزی و 3 امتیاز این بازی خواهیم بود."

توپچی‌ها در سال 2021 14 گل دریافت کرده‌اند و نکته جالب آن است که 7 گل را به خاطر اشتباهات عجیب فردی خورده‌اند. آن‌ها در دیدار هفته گذشته مقابل برنلی به خاطر اشتباه گرانیت ژاکا در محوطه جریمه، نتوانستند 3 امتیاز بازی مقابل برنلی را به دست بیاورند.

4416