منصوریان: هدف اول ما پیروزی در بازی امروز بود/ هنوز چهره خیلی از بازیکنان با اسم‌شان برایم مطابقت ندارد

منصوریان: هدف اول ما پیروزی در بازی امروز بود/ هنوز چهره خیلی از بازیکنان با اسم‌شان برایم مطابقت ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و در هیچ شرایطی هیچ تیم لیگ برتری نمی‌تواند بگوید برنده می شود یا بازنده.

به گزارش فوتبالی، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 5 بر 4 مقابل هوادار در جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و در هیچ شرایطی هیچ تیم لیگ برتری نمی‌تواند بگوید برنده می شود یا بازنده، در بازی با تیم‌های لیگ یکی آنها انگیزه زیادی دارند. 

وی افزود: در این 48 ساعت که وارد تیم شدم اولین هدف مان این بود که از این بازی نتیجه دلخواه بگیریم فارغ از کیفیت بازی، هم بازیکنان ما روحیه‌شان برگردند و هم هواداران که  پریروز به ما احترام کردند تا هوادار آرامش سر سفره‌هایش بیاید . در این 48 ساعت کاری نمی‌توانستم بکنم و بگویم من باعث برد شدم،  منطقی نیست و فقط کار روحی و روانی کردم و با بازیکنان صحبت کردم.

منصوریان ادامه داد: کار فنی اصلا نمی‌توانستیم بکنیم دو سه جلسه خوب با بزرگترهای تیم داشتیم، بازیکنان باید برمی‌گشتند. به تیم رضا عنایتی تبریک می‌گویم، شناخت کلی از تیمش نداشتم ولی امروز فهمیدم که چرا تیمش تا دو سه هفته گذشته صدرنشین لیگ یک بود.  از معدود تیم‌‌‌های لیگ یک است که فوتبال بازی می‌کند. در خیلی از زمان‌های بازی بر مسابقه مسلط بودند. ما مجبور بودیم هم با آسیب روحی‌ مان و هم با تیمی که می‌توانست شگفتی ساز شود مسابقه بدهیم.

سرمربی آلومینیوم اراک تصریح کرد: اگر می‌خواستیم مالک مطلق بازی باشیم در 90 دقیقه باید بازی را می‌بردیم. پایاپای بازی کردیم در وقت‌های اضافه می خواستیم با بازی مستقیم مسلط شویم به آنها. خیلی خوب و فوق العاده حریف بازی کرد.  به هوادران تیم خودمان، بازیکنان الومینیوم و همچنین تیم عنایتی تبریک می‌گویم. ریسک قبول کرده که تیمداری هم می‌کند.  10-12 سال پیش بازی می‌کردم و می‌دانم یک باخت از نظر روحی و نتیجه در جدول بهم می ریزند سه گذر سخت داریم. امروز را رد کردیم و یک بازی سخت هم هفته آینده داریم که باید ریکاوری فیزیکی و ذهنی شوند.

منصوریان خطرنشان کرد: از  حمایت‌ های مجموعه اراک از شهرداری، تا مدیریت کارخانه، استانداری، سردار عباسی مدیرعامل باشگاه  تشکر می‌کنم. حمایت‌های خوبی از ما نشان دادند که تیم ما را از نظر روحی حفظ کردند. هنوز چهره خیلی از بازیکنان با اسم‌شان برایم مطابقت ندارد. وقتی می‌خواهم صدا کنم. تغییری در روش بازی هم کم کم داشته باشیم و باید بازیکنان را سرحال داشته باشیم.

منصوریان در مورد نیاز به جذب بازیکن جدید گفت: در دو سه پست بازیکن می‌خواهیم که حاشیه امنیت تیم را بهتر کند. حتما باید تضمین خط دفاع داشته باشیم و یک هافبک هم بگیریم و یک مهاجم دیگر هم می‌خوایم تا تیم را برای نیم فصل سخت دوم آماده کنیم و  تیم باید به تیم بودن نزدیک‌تر شود. سه بازیکن می‌خواهیم که اسامی بازیکنان ر با اولویت اول و دوم به مدیر محترم دادیم ولی در بازار هم بازیکنی نیست که بتواند دست تیم ما را بگیرد. باید بازیکنی جذب کنیم که هم با تجربه باشد که به ما کمک کند نه اینکه  فضای روحی تیم را بهم نریزد.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه خط هافبک تیمش در این بازی اظهار داشت: علت اصلی فضای روحی که بر تیم حاکم شده و فضای روحی به تیم لطمه زده به بازیکنان گفتم خیلی باید زحمت کشید. اگر در نیم فصل اول امتیازاتی جمع شده  باید ثابت کنیم بی دلیل امتیازهای نیم فصل اول جمع نشده است. تیم را باید در دوجنبه  از نظر روحی وروانی و هم فضای تمرینی جمع کنیم. مسیر سرمربی قبلی را می‌رویم کم کم تغییراتی ایجاد می‌کنیم. از همه ممنون هستم و این برد را تبریک می‌گویم.

6641