عنایتی: از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم/ امیدوارم با بردهای آلومینیوم کِیف کنیم!

عنایتی: از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم/ امیدوارم با بردهای آلومینیوم کِیف کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی هوادار گفت: در دیدار برابر آلومینیوم اراک از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم.

به گزارش فوتبالی، رضا عنایتی پس از شکست هوادار در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: از میزبانی خوب اراک تشکر می‌کنم و دست‌شان درد نکند. 120 دقیقه بازی جانداری از دو تیم دیدیم و هوادار واقعاً خیلی خوب بازی کرد. شرایط و موقعیت‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. افتخار می‌کنم با این مجموعه و این بچه‌ها کار می‌کنم.
«امیدوارم در لیگ یک هم با شادابی و همدلی پیش برویم و ان‌شاءالله کار نیمه‌تمام را تمام کنیم.» وی ضمن بیان این جمله گفت: به تیم اراک و دوست خوبم علیرضا منصوریان تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله در لیگ برتر هم موفق باشند.

سرمربی هوادار درخصوص قضاوت امیر ایار عنوان کرد: داوری خیلی خوب بود و مشکلی نداشت. چند صحنه وسط زمین اتفاق افتاد که تأثیر چندانی روی بازی نداشت. داور از این بازی نمره قبولی گرفت و هر دو تیم از این شرایط راضی بودند.

عنایتی با تمجید از نماینده اراک در لیگ برتر تصریح کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و مهره‌های خوب و بازیکنان باکیفیت و باتجربه در اختیار دارد. آرزو می‌کنم با همان شرایط نیم‌فصل اول و موقعیت جدولی که دارند، موفق باشند. می‌دانم وسواس زیادی در اراک روی آلومینیوم وجود دارد. علاقه‌مندان به این تیم می‌خواهند تیم در سال اول در لیگ برتر بماند و با امکانات موجود در اراک، شرایط جدیدی برای خود ایجاد کند. ان‌شاءالله موفق باشند و با دیدن پیروزی‌های آلومینیوم کِیف کنیم.

وی در مورد رد پیشنهاد آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: از مسئولان تیم اراک، عباسی و هیئت‌مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که به من اطمینان کردند. در هوادار مسئولیتی بیشتر از سرمربی دارم و به‌عنوان مالک هم انجام وظیفه می‌کنم. خیلی دوست داشتم بیایم، اما شرایط به گونه‌ای شد که نمی‌توانستم تیم را ترک کنم و تعهد اخلاقی نسبت به بازیکنان تیمم داشتم. به همین خاطر از دوستانی که به من لطف داشتند و مرا انتخاب کرده بودند، عذرخواهی کردم. ان‌شاءالله آلومینیوم با منصوریان که بازیکن و مربی بزرگی است، بتواند موفقیت‌های زیادی کسب کند و ما هم کِیف کنیم.

6641