کابوس مسی تا کنون چند پنالتی را مهار کرده است؟

کابوس مسی تا کنون چند پنالتی را مهار کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی چهارشنبه گذشته به کابوس لیونل مسی تبدیل شد و با مهار پنالتی ستاره آرژانتینی جلوی کامبک زدن بارسا در مقابل پاریسن ژرمن را گرفت.

به گزارش فوتبالی، کیلور ناواس با درخشش در مقابل بارسلونا به خصوص در مورد مهار پنالتی مسی شب درخشانی را پشت سر گذاشت. کیلور از سال 2009 تا کنون مجموعا هفده پنالتی مهار کرده است. اولین مهار وی مربوط به پنالتی میگل سباه در بازی گلدکاپ با تیم ملی کاستاریکا بود. از آن به بعد مجموعا 55 پنالتی به سمت دروازه اش آمده است که با مهار حدود یک سوم این پنالتی ها آمار درخشانی داشته است.

کیلور ناواس در زمان حضورش در لوانته پنج پنالتی را مهار کرد و در رئال مادرید نیز هشت پنالتی را مهار کرد که شش تایش در لالیگا بود و دو تا در لیگ قهرمانان اروپا. او در پی اس جی تا کنون سه پنالتی مهار کرده است که در نتایج تیمش نقشی کلیدی داشته است. 

مسی تا پیش از بازی چهارشنبه چهار بار به سمت کیلور ناواس پنالتی زده بود که هر چهار تا گل شده بود اما در پنجمی ناکام بود. دروازه بان کاستاریکایی در زمان حضور گریزمان در اتلتیکو دو بار پنالتی های وی را مهار کرد. کیلور پنالتی بازیکنان دیگری را هم مهار کرده است : پابلو آلوارز، داوید ویا، ایوان راکیتیچ، میکل سن خوزه، مانوئل کاسادو، روبن کاسترو، کوین گامیرو، دویه چوپ، آرتورو ویدال، فلورین آندونه، یاگو آسپاس، امبایه دیانیه، عبدالقادر بامبا.

4125