حمله بی‌سابقه به گریزمان: با حضورش درون زمین بارسلونا ده نفره می‌شود

حمله بی‌سابقه به گریزمان: با حضورش درون زمین بارسلونا ده نفره می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - صحبت های هریستو استویچکوف ستاره بلغارستانی سابق بارسلونا معمولا با واکنش های زیادی همراه می شود چرا که معمولا حرفهایی جنجالی می زند. ستاره سابق بارسلونا این بار انتقاد شدیدی از آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی تیم کاتالان داشته است.

به گزارش فوتبالی، استویچکوف از بازیکن اسبق اتلتیکو به شدت انتقاد کرد و گفت :" هر بار که گریزمان درون زمین است، بارسلونا انگار ده نفره بازی می کند. اگر می خواهند کاری در بلندمدت انجام بدهند، باید او را بفروشند. بریتویت و ترینکائو باید در تیم بمانند. گریزمان در آن جا چه کار می کند؟"

گریزمان در تابستان 2019 با 120 میلیون یورو از اتلتیکو به بارسلونا پیوست که در حدود دو فصل نتوانسته عملکرد در حد انتظاری را داشته باشد. گریزمان جایگاه ثابتی در ترکیب رونالد کومان دارد. مهاجم فرانسوی در پست های مختلفی حضور داشته اما در این فصل مجموعا در 38 بازی حضور داشته که با 12 گل و 11 پاس گل آمار بدی نداشته است و یکی از بهترین آمارها را در لالیگا از نظر پاس گل داشته است. قطعا گریزمان تنها مقصر نتایج بارسلونا نیست اما به نظر می رسد که برخی از پیشکسوتان این تیم دیواری کوتاه تر از او را برای انتقاد کردن پیدا نکرده اند.

4125