ابراهیمی: قلعه‌نویی مثل پدرم است/ از پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد داشتم

ابراهیمی: قلعه‌نویی مثل پدرم است/ از پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد داشتم

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا ابراهیمی روز گذشته مقابل تیمی بازی کرد که هم خودش و هم برادرش سال ها در آن بازی کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علیرضا ابراهیمی مدافع تیم فوتبال گل گهر روز گذشته در دیدار برابر مس کرمان زننده گل دوم و پیروزی بخش تیمش بود. او یک روز پس از این مسابقه در مورد این بازی در مرحله یک شانزدهم جام حذفی که با پیروزی 2 بر 1 آبی پوشان سیرجانی در یکی دیگر از دربی های کرمان خاتمه یافت، بیان کرد: بازی با تیم های لیگ یکی سخت است؛ چون هم انگیز ه دارند و هم می خواهند خودی نشان بدهند. آنها ترکیب اصلی را هم نگذشته بودند و بازی گره خورد و خیلی اذیت شدیم.

او سپس با اشاره به عملکرد داوری افزود: داوری بازی ما را خراب کرد. یک پنالتی اشتباه برای آنها گرفت و یک پنالتی برای ما نگرفت. با سوت هایش ما را اذیت کرد. آنها هم جوان و سرحال بودند و دقیقه 96 روی یک صحنه باور نکردنی گل خوردیم. 

از ابراهیمی که بهترین مدافع گلزن فصل گذشته بوده، در مورد شروع گلزنی هایش در فصل جدید رقابت های فوتبال ایران پرسیدیم و اینکه به نظر می رسد با احمد زنده روح همکاری بسیار خوبی در تمامی بازی ها دارند. این مدافع در واکنش به این سوال بیان کرد: من و احمد از بچگی با هم بوده ایم؛ خیلی خوب هم را درک می کنیم و در زمین پیدا می کنیم و شناخت خوبی از هم داریم. 

از ابراهیمی در مورد شرایط گل گهر پرسیدیم که مثل روزهای اول فصل نیست و او در واکنش به این سوال بیان کرد: ما سال دوم است که به لیگ برت آمده ایم. سال قبل همین مقطع خیلی شرایط بدی داشتیم. امسال هم مدتی صدر جدول بودیم و توقع از ما بالا رفت. تمام تیم هایی که به لیگ برتر می آیند، سال اول به دنبال ماندن هستند و سال دوم به دنبال کسب رتبه پنجم ششمی. کار اصلی ما سال بعد است. ان شاالله بتوانیم سهمیه آسیا بگیریم و حتی کارهای بزرگتری انجام بدهیم.

از مدافع گل گهر در رابطه با دیدار تداکارتی پیش روی این تیم در اردوی ترکیه با آلانیا اسپور پرسیدیم و او در واکنش به این سوال اینطور توضیح داد: بله خب تیم بزرگی از ما دعوت کرده است. این دعوت به خاطر حضور امیرقلعه نویی است که همه و حتی تیم های بزرگ ترکیه ای دوست دارند با تیم هایش بازی کنند. به امید خدا بتوانیم برویم، تا هم برای لیگ آماده شویم و هم حال و هوایی عوض کنیم. البته با امیرقلعه نویی هر جای ایران هم بروید، به شما خوش می گذرد، چون بهترین جاها برای امیرقلعه نویی پیشکش می کنند.

سوال آخر از ابراهیمی در مورد پیشنهاد پرسپولیس در نیم فصل اول بود و مدافع گل گهر اینطور حرف هایش را خاتمه داد: دروغ نگویم، پیشنهاد از پرسپولیس و تراکتور بود. ولی امیر قلعه نویی مثل پدر من است و هر تصمیمی که امیرخان بگیرد من تابع دستورات او هستم.

7474