شرط بایرن مونیخ برای پذیرش حضور فلیک در تیم ملی آلمان

شرط بایرن مونیخ برای پذیرش حضور فلیک در تیم ملی آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ با دقت اتفاقاتی که پیرامون نیمکت تیم ملی المان رخ می دهد را دنبال می کند. تصمیم یواخیم لوو در مورد خاتمه دادن به حضورش در تیم ملی آلمان پس از یورو پس از یازده سال، بحث ها را در مورد جانشین وی راه اندازی کرده است که یکی از جدی ترین گزینه ها هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ است که در جام جهانی 2014 دستیار یواخیم لوو بود. فلیک تا 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و همین مسئله ممکن است که یک اختلاف جدید را میان باواریایی ها و تیم ملی آلمان راه بیاندازد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی المان گفته است که بدون اجازه به سراغ مربیانی که با تیم هایشان قرارداد دارد نمی رود و فقط در صورتی حاضر به مذاکره با مربیان می شود که باشگاه ها و مربیانشان اجازه مذاکره را بدهند. حالا بیلد گزارش داده است که فلیک در حال حاضر از شرایطش در بایرن مونیخ زیاد راضی نیست و معتقد است که حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی باواریایی ها باید کمتر در مسائل ورزشی دخالت کند.

به همین خاطر فلیک احتمال بازگشت به تیم ملی المان را رد نمی کند. این در حالیست که بایرن فقط در صورتی اجازه جدایی فلیک را می دهد که یولیان ناگلسمن سرمربی لایپزیش بپذیرد که هدایت باواریایی ها را به عهده بگیرد. البته حرف نهایی را در این زمینه کارل هاینز رومنیگه خواهد زد که حامی اصلی فلیک در بایرن است.

4125