علیاری: بالاخره این بدشانسی‌ها تمام می‌شود

علیاری: بالاخره این بدشانسی‌ها تمام می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سایپا معتقد است تیمش نمایش بهتری از حریفان ارائه می‌کند، اما دچار بدشانسی شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رضا علیاری در خصوص شکست سایپا مقابل نساجی اظهار کرد: واقعا حیف شد. در مسابقه‌ای که می‌توانستیم برنده باشیم، بازنده شدیم و به حق‌مان نرسیدیم. بازی خیلی سنگینی در زمین چمن مصنوعی قائم‌شهر با آن شرایط بد داشتیم ولی مثل هفته‌های قبل در لحظه آخر نتیجه دلخواه را نگرفتیم.

او ادامه داد: چند بازی است که پشت سر هم روی دور بدشانسی افتادیم و برنده نمی‌شویم، اما بالاخره این وضعیت یک جایی تمام می‌شود و به شرایط خوب برمی‌گردیم. عملکرد فنی ما بهتر از حریفان است ولی نتیجه را آنها می‌گیرند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده، اما امیدوارم هرچه زودتر در وضعیت بهتری قرار بگیریم.

مدافع سایپا در خصوص طولانی شدن ضربات پنالتی مقابل نساجی عنوان کرد: اینکه دو تیم ۱۱ پنالتی زدند، خیلی عجیب بود. این همان بدشانسی است که گفتم، وگرنه تیم ما در دو ضربه می‌توانست کار را تمام کند که این اتفاق نیفتاد. البته ضربات پنالتی ۵۰-۵۰ است و نمی‌توان با قاطعیت یک تیم را برنده دانست.

علیاری تاکید کرد: از حالا تمرکزمان را روی بازی‌های می‌گذاریم تا بتوانیم نتایجی بگیریم که استحقاق‌اش را داریم. این هفته هم بازی سختی دوباره در آن زمین مصنوعی قائم‌شهر داریم که متاسفانه این شرایط خطر آسیب دیدگی بازیکنان را بالا می‌برد. امیدوارم فکری برای آنجا کنند چون در جریان بازی ذهن ما علاوه بر موفقیت تیم، روی مصدوم نشدن هم هست.

7474