راموس: هرگز به بارسلونا نمی‌روم؛ خانه‌ام را در اختیار مسی قرار می‌دهم!

راموس:  هرگز به بارسلونا نمی‌روم؛ خانه‌ام را در اختیار مسی قرار می‌دهم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید که با اتمام مصدومیتش به تمرینات رئال مادرید برگشته است، پنجشنبه شب با ایبای یانوس اینفلوئنسر سرشناس اسپانیایی صحبت کرد که مهمترین جملات وی را مرور می کنیم:

حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا:" شیفته فوتبال هستم و بازی چهارشنبه شب بارسلونا را دیدم. وقتی که حریف مستقیمت حذف می شود احساس رضایت و خوشحالی داری. بارسلونا همیشه جدی ترین حریف ما بوده است."

حذف یووه در مقابل پورتو:"فوتبال در سالهای اخیر نزدیک تر شده است. یوونتوس با حضور رونالدو یکی از مدعیان قهرمانی اروپا بود اما نمی توان تیمی را دستکم گرفت. پورتو عالی بود. برای من تفاوتی نداشت چرا که دو هم تیمی سابقم درون زمین بودند: په په در پورتو و کریستیانو در یوونتوس."

بازنشستگی:"34 ساله هستم اما بدنم به اندازه یک بازیکن 28 ساله آماده است. می توانم در جام جهانی 2026 بازی کنم و به تنها بازیکنی تبدیل شوم که در شش جام جهانی حضور داشته. شاید در 40 سالگی به مسابقات جام جهانی بروم اما نه به عنوان فوتبالیست بلکه به عنوان کارمند تدارکات تیم ملی اسپانیا (می خندد)."

تمدید قرارداد با رئال مادرید:"خوشبین هستم. خبر جدیدی در کار نیست. فشارها و توقعات زیاد است اما هیچ کسی به اندازه من نگران نیست. کار خودم را می کنم و قطعا اگر خبر جدیدی باشد اول از همه شما را مطلع خواهم کرد. دوست دارم که با وجدانی آسوده از رئال مادرید جدا شوم. نمی دانم که جدایی ام فردا رخ می دهد یا پنج سال دیگر. ترجیح می دهم که با خاطره ای خوش از رئال مادرید جدا شوم."

عجیب ترین بازیکنی که دیده ای:" فوبر (بازیکن فرانسوی اسبق رئال مادرید) که یک بار روی نیمکت خوابش برد! فکر می کنم با اختلاف ساعت مشکل داشت و دچار پدیده جت لگ شده بود (می خندد). اسپانیایی بلد نبود و با کسی ارتباط نداشت. در زمانی که به تیم امد من جوان بودم و نمی توانستم کمکی به او بکنم."

چه حسی نسبت به پدر شدن داری:" همان طور که همه می گویند، پدر بالاترین سطح عشقی است که در یک نفر می تواند وجود داشته باشد. وقتی هیچ کسی نمی تواند تو را بخنداند، فرزندانت می توانند این کار را انجام بدهند. این شبیه ترین چیزی است که به عشق وجود دارد."

پلی استیشن بازی می کنی؟" وقتی بچه نداشتم، سرم خلوت تر بود و این کار را می کردم اما در حال حاضر ترجیح می دهم که اولویتم به جز تمرین کردن، حضور در کنار همسر و خانواده ام باشد."

هند فلیپه در بازی رئال مادرید و اتلتیکو:"رابطه خاصی با هرناندز هرناندز (داور دربی مادرید) دارم. وقتی داور ویدیویی، داور وسط را فرا می خواند حتما خبری هست. از نظر من چنین صحنه ای باید هند پنالتی گرفته می شد. هرناندز این روزها به خاطر قضاوت هایش علیه من یا رئال مادرید مورد توجه قرار گرفته اما در 80 درصد مواقع چنین صحنه ای باید پنالتی گرفته شود."

تمایل رئال مادرید به هالند و امباپه:"دوست دارم که هر دو را داشته باشم. شاید خرید هالند آسان تر به نظر برسد. جذب امباپه مشکل است و بد نیست که رئال مادرید بتواند هالند را بخرد تا با کیفیتش به تیم کمک کند. امباپه هم بازیکن خوبی است اما خریدنش مشکل است."

دوست داری مسی به رئال مادرید بیاید؟" با اشتیاق از او استقبال خواهم کرد و حاضرم در اولین هفته های حضورش در رئال مادرید خانه ام را در اختیارش قرار می دهم. او در سالهای اوجش در ال کلاسیکوها، رئال مادرید را تحت فشار گذاشت و از این که مقابلش بازی نکنم، استقبال می کنم."

به بارسلونا می روی؟" چنین احتمالی وجود ندارد. برای لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا احترام قائل هستم اما برخی چیزها را با کل پول دنیا هم نمی توان خرید همان طور که ژاوی و پیکه هرگز به رئال مادرید نخواهند آمد."

جدایی رونالدو از رئال مادرید:" هم کریستیانو شکست خورد و هم رئال مادرید. اگر اختیاری داشتم اجازه جدایی او را نمی دادم چون یکی از بهترین ها بود و به موفقیت ما کمک کرد. برخی روابط باید تا اخر عمر ادامه داشته باشند. شاید سوء تفاهم وجود داشته باشد. قبل از فینال کیف در مورد جدا شدنش به ما گفته بود اما توقع داشتیم که نظرش عوض شود."

4125