بولداگ زلاتان چقدر می‌ارزد؟

بولداگ زلاتان چقدر می‌ارزد؟

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو دو ستاره سری آ در این فصل هستند. البته روملو لوکاکو هم نشان داده که مرد روز های بزرگ است اما از نظر شهرت، رونالدو و ابراهیموویچ فاصله‌ی زیادی با دیگر بازیکنان شاغل در سری آ دارند.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ یک سگ از نژاد بولداگ دارد که به نظر می‌رسد علاقه‌ی بسیار خاصی هم به آن دارد چرا که یک بار تصویری از خود در کنار او منتشر کرده بود و در مورد احساس و درک متقابل نسبت به این حیوان نوشته بود!

این سگ‌ها با توجه به نژادی که دارد قیمتی بین 1500 تا 4000 هزار دلار دارند و این قیمت طبق سن و اندازه‌ی آن‌ها متغیر است. البته سگ زلاتان می‌تواند از نوع گران آن‌ها باشد و قیمت نسبتا بالایی داشته باشد.

کریستیانو رونالدو هم یک گربه به نام په په دارد که از نژاد اسفینکس است و به گربه‌ی بی مو شهرت دارد. این گربه در اصل متعلق به جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدوست. قیمت این گربه حدودا بین 3000 تا 4000 دلار است پس بنابراین می‌توان گفت که از نظر میانگین قیمتی، گربه بی موی رونالدو قیمت بیشتری دارد اما اگر به طور دقیق تر بخواهیم قضیه را مورد بررسی قرار دهیم و روی قیمت ریز شویم، سگ بولداگ زلاتان ابراهیموویچ قیمتی تقریبا برابر په په گربه بی موی رونالدو دارد.

1470