پیش‌بازی مس نوین کرمان – پرسپولیس/ قرعه راحت یا شگفتی؟

پیش‌بازی مس نوین کرمان – پرسپولیس/ قرعه راحت یا شگفتی؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا قرعه راحت پرسپولیس در پایان بازی فردا به نفع این تیم تمام خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل‌محمدی روی کاغذ کار سختی برای پیروزی مقابل حریفشان و صعود به مرحله بعدی جام حذفی ندارند منتهی پرسپولیس از آخرین تقابلش با یک تیم لیگ دویی در جام حذفی اصلا خاطره خوبی ندارد و تیم برانکو در شرایطی که برخی بازیکنان اصلی‌‌اش را به همراه نداشت، مقابل قشقایی شیراز شکست خورد و از  جام حذفی حذف شد. یحیی که فصل گذشته در نیمه نهایی جام حذفی با شکست به استقلال در ضربات پنالتی از این جام کنار رفت، امسال به دنبال قهرمانی در این جام است هر چند که این احتمال وجود دارد او حداقل در دیدار فردا به برخی از بازیکنان اصلی‌اش استراحت دهد و با ترکیبی نسبتا جدید تیمش را به میدان بفرستد.

آشنایی با حریف پرسپولیس: حریف پرسپولیس در لیگ دسته دو قرار دارد و با اختلاف چهار امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم دوم جدول در جایگاه هشتم گروه خود قرار گرفته است. سرشناس‌ترین چهره این تیم سرمربی مس نوین یعنی فرزاد حسین‌خانی است که سالها برای مس کرمان بازی کرد و بارها مقابل پرسپولیس بازی کرده است. 

مس با دو پیروزی به پرسپولیس رسید: حریف شاگردان یحیی، کارش را از مرحله دوم جام حذفی شروع کرد. این تیم ابتدا شمس آذر قزوین را 0-2 شکست داد و در مرحله سوم جام حذفی هم با یک گل از سد گل ریحان البرز گذشت تا به پرسپولیس برسد.

نکته ویژه: ابتدا قرار بود عباس راکی این بازی را قضاوت کند اما نهایتا داور بازی با تصمیم سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال عوض شد و قنبرزاده اعلام کرد به این نتیجه رسیده که راکی گزینه مناسبی برای قضاوت این بازی نبوده و به همین دلیل از سرپرست دپارتمان داوری درخواست تغییر داور بازی را داد.

*جمعه 22 اسفند 99

مرحله یک شانزدهم جام حذفی:

مس نوین کرمان – پرسپولیس ساعت 15

تیم داوری: محمد حسین ترابیان- مرتضی یوسف شهریاری – مازیار معتمد نیا – رضا قاسمی

1984