عزیزی: خود فوتبالی ها هم به علی کریمی رای ندادند

عزیزی: خود فوتبالی ها هم به علی کریمی رای ندادند

پایگاه خبری فوتبالی- خداداد عزیزی با توجه به اتفاقاتی که در انتخابات فدراسیون رخ داده، اصلا به آینده فوتبال خوش بین نیست.

به گزارش فوتبالی، خداداد عزیزی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در حاشیه حضورش در جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی درباره اینکه با برگزاری همایش ها فرهنگ فوتبالی تغییر می کند یا خیر، عنوان کرد: متاسفانه اصلا چیزی به نام فرهنگ هواداری در فوتبال ما وجود ندارد و اینکه توقع داشته باشیم با برگزاری یک همایش همه چیز تغییر کند، درست نیست.

وی درباره اینکه فیفا و ای اف سی میزبانی مسابقات ملی و باشگاهی را به ایران ندادند، افزود: یواش یواش همه چیز را از ما می گیرند. نگران نباشید! روز به روز فیفا و ای اف سی همه چیز را از ما می گیرند. یک روزی ما را هم می گیرند و می برند!

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال درباره اتفاقاتی که در انتخابات فدراسیون رخ داد و رای کاپیتان تیم ملی هم برخلاف انتظار به علی کریمی نبود، گفت: نتیجه انتخابات فدراسیون از قبل معلوم بود. من از کسی اسم نمی برم، اما برای فوتبالی ها متاسفم. وقتی فوتبالی ها به یک غیرفوتبالی رای می دهند، چه توقعی از غیرفوتبالی ها می رود؟ فکر می کنم بیشتر آدم ها به خاطر موقعیتشان رای می دهند، نه به خاطر فوتبال. شاید اگر رای دیگری بدهند، کاپیتانی را از آن ها بگیرند و موقعیتشان به خطر بیفتد. این ها آدم های کوچکی هستند.

خداداد عزیزی ادامه داد: اصلا شکل رای دادن در فدراسیون فوتبال غلط است. آقایان طوری چیدند و اساسنامه ای را تدوین کردند که غیرفوتبالی ها رای بدهند. وقتی غیرفوتبالی رای می دهد، رای به علی کریمی نمی دهد. به کسی رای می دهد که منافعش را تامین می کند. باید اهالی فوتبال رای بدهند. روسای هیات های فوتبال چه چیزی از فوتبال می فهمند که حق رای دارند؟ رییس هیات فوتبال با رابطه نشسته آنجا و با رابطه هم رای می دهد. آن ها نگران منافع خودشان هستند و پس فردا هم به خانه شان برمی گردند. اینکه ما از غیرفوتبالی ها گلایه کنیم، غلط است. خود فوتبالی ها به علی کریمی رای ندادند.


وی در خصوص شانس ایران برای صعود به جام جهانی گفت: درباره صعود به جام جهانی برای ما همیشه راههای سخت راحتتر بوده. من امیدوارم تیم ملی صعود کند، اما کار سختی داریم. اصلا چرا از ما این سوالات را می پرسید؟ نظرات ما مهم نیست. گردانندگان فوتبال، غیرفوتبالی هستند.

6641