الجبوری: از تغییر نام تیم اطلاعی نداشتیم/ در جام حذفی با یک اشتباه کارتان تمام است

الجبوری: از تغییر نام تیم اطلاعی نداشتیم/ در جام حذفی با یک اشتباه کارتان تمام است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم فوتبال پدیده مشهد پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک‌شانزدهم رقابت‌های جام جذفی گفت: جام حذفی، جام اشتباهات است و اولین تیمی که اشتباه می‌کند قطعاً بازنده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، احمد الجبوری پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک ‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی پیش‌رو داریم و برای برد و صعود به مرحله بعدی به اصفهان آمده بودیم اما بر اثر اتفاق گل نخست را دریافت کردیم و تیم رقیب هم عقب کشید.

وی ادامه داد: در جام حذفی اگر یک اشتباه انجام دهید کارتان تمام است چون جام حذفی، جام اشتباهات است و همیشه اولین تیمی که اشتباه می‌کند قطعاً بازنده می‌شود. به امید خدا در بازی‌های آینده جبران خواهیم کرد.

بازیکن تیم فوتبال پدیده درباره واگذاری این تیم به هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و جدایی حمیداوی از باشگاه، گفت: از هیچ چیز خبر ندارم و ما هم تازه از روی اسکوربرد ورزشگاه فهمیدیم که نام تیم عوض شده است. تا پیش از این بازی در اردو بودیم و معمولاً در اردو زیاد با بیرون ارتباطی نداریم و از وضعیت باشگاه خبر نداشتیم.

وی در پاسخ به اینکه بازیکنان پدیده تا بدین جای فصل چند درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند، گفت: چند هفته قبل درصدی از مطالبات بچه‌ها پرداخت شده و قرار است به زودی چند درصد دیگر نیز پرداخت شود و به امید خدا همه چیز درست می‌شود.

6641