دوئل مدافعان استقلالی برای بقا در قطر

دوئل مدافعان استقلالی برای بقا در قطر

پایگاه خبری فوتبالی- تیم های ام الصلال و الخریطیات که برای بقا در لیگ ستارگان قطر تلاش می کنند، امروز به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در هفته نوزدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر، امروز 3 دیدار برگزار می شود که در مهمترین دیدار، تیم های پایین جدولی ام الصلال و الخریطیات برای بقا و فرار از سقوط به دسته پایین تر، به مصاف هم می روند.

الخریطیات که طی 18 بازی گذشته تنها 6 امتیاز به دست آورده است، در صورت کسب هر نتیجه ای به جز پیروزی، سقوطش به دسته پایین تر قطعی خواهد شد. ام الصلال نیز می تواند با کسب یک نتیجه مساوی از سقوط مستقیم به دسته پایین فرار کند و در بدترین حالت راهی دیدار پلی آف بقا شود.

این دیدار، صحنه تقابل و جدال دو مدافع سابق استقلال خواهد بود. پژمان منتظری و روزبه چشمی که ارکان اصلی خط دفاعی تیم هایشان محسوب می شوند، امروز ودر استادیوم خمد بن خلیفه مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

در دیگر دیدارهای امروز، الدحیل نیز ساعاتی قبل از بازی ام الصلال و الخریطیات در همان استادیوم حمد بن خلیفه به مصاف السیلیه می رود. انتظار می رود رامین رضاییان و علی کریمی در ترکیب دو تیم حضور داشته باشند و یک دوئل سرخابی را در این بازی شاهد باشیم. رضاییان که به صورت قرضی از الدحیل به السیلیه آمده، انگیزه های زیادی برای درخشش مقابل تیمی دارد که در پایان فصل باید به آنجا برگردد.

6641