نمایش مطمئن گلر مس قبل از سپاهان

نمایش مطمئن گلر مس قبل از سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- مس رفسنجان با تغییر دروازه‌بان نسبت به بازی لیگ برتر مقابل سپاهان در دیدار حذفی قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شاگردان محمد ربیعی در شرایطی فردا برابر سپاهان قرار می‌گیرند که در این مسابقه خارج از خانه و حساس در جام حذفی، امیدوار هستند مثل دیدار اخیرشان مقابل گل‌گهر سیرجان در بسته نگه داشتن دروازه موفق عمل کنند و اجازه کار به بهترین خط حمله لیگ برتر را ندهند.

 مس رفسنجان در دیدار هفته هشتم لیگ برتر که در خانه مقابل سپاهان شکست خورد، ناصر سالاری را درون دروازه داشت ولی پس از آن مسابقه داوود نوشی‌صوفیانی را درون دروازه دید که این گلر توانست با نمایش خوب خود جایگاه ثابتی به دست بیاورد و در ۹ هفته پیاپی جزو نفرات اصلی مس بماند.

شاگردان ربیعی در ۹ مسابقه اخیرشان تنها یک شکست مقابل پرسپولیس داشتند ولی در هشت دیدار دیگر توانستند چهار مساوی و چهار برد کسب کنند که در رقم خوردن این نتایج نوشی‌صوفیانی در دروازه مس مهره موثری نشان داده و با همین عملکرد فردا هم در جام حذفی برابر سپاهان قرار خواهد گرفت.

 در هفته گذشته گل‌گهر سیرجان حملات خطرناکی روی دروازه مس رفسنجان به وجود آورد و به دنبال گلزنی و برتری پس از دو هفته بود که بازی مطمئن نوشی‌صوفیانی درون دروازه تیمش با ۵ مهار و ۴ خروج موفق اجازه کار به حریف‌شان را نداد تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر بگذارند و به بازی حذفی برابر سپاهان برسند.

6641