وراتی: برای خودمان خوشحالم و برای یوونتوس ناراحت

وراتی: برای خودمان خوشحالم و برای یوونتوس ناراحت

پایگاه خبری فوتبالی – مارکو وراتی پس از حذف بارسلونا به بیان نظراتش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، وراتی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفته: اینجا احساس مهم بودن می کنم. چه برای هم تیمی‌هایم و چه برای مربی و باشگاه. می‌دانم که هم‌تیمی‌های به من ایمان دارند و این ایمان باعث می‌شود چیزهای زیادی ارائه دهم. فکر می‌کنم ۲۶ سال از روزی که بارسلونا را حذف کرده بودیم گذشته. قدرت آن‌ها را می‌دانستیم اما در نیوکمپ و پارک د پرنس نشان دادیم چه کارهایی می‌توانستیم انجام دهیم. خوشحالیم.

وراتی در ادامه گفت:‌ امروز صحبت می‌کردیم، زمانی که بازی رفت را ۴-۱ می‌برید، بازی برگشت اندکی عجیب می‌شود. می‌خواهید به خوبی دفاع کنید اما بارسلونا در مالکیت توپ بسیار قدرتمند است. آن‌قدر شما در این شرایط خسته می‌شوید که وقتی توپ را در اختیار دارید نمی توانید صد حمله کنید. ما هم نمی‌توانستیم کاری که می خواهیم را انجام دهیم. ما بازیکنان مهمی چون دیماریا و نیمار را نداشتیم و سیستم ۳-۴-۳ حریف هم کار را برای ما سخت کرد.

هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن در ادامه افزود: بازی یوونتوس را دیدم. ناامیدکننده بود. دوستان زیادی آن‌جا دارم. بازی دیوانه‌واری وبود اما در این سطح اشتباهات کوچک می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. این چیزی است که باعث هیجان انگیز شدن لیگ قهرمانان می‌شود.

1101