آذری: نمی دانم چگونه پنجره پرسپولیس را باز کردند اما پنجره فولاد را نه/ نزدیک 80 هزار پوند پول باشگاه خرج شد

آذری: نمی دانم چگونه پنجره پرسپولیس را باز کردند اما پنجره فولاد را نه/ نزدیک 80 هزار پوند پول باشگاه خرج شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نسبت به بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان پایتخت و بسته ماندن پنجره تیم خودش اعتراض کرد.

به گزارش فوتبالی، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درخصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: ما روز گذشته آخرین مستندات خود را برای CAS ارسال کردیم و هنوز از ما مستندات می‌خواهند. به هرحال آقایان در کمیته تعیین وضعیت لطف کردند و پنجره چند تیم لیگ برتری را باز کردند. برای من جای تعجب داشت که چرا این اتفاق برای این تیم‌ها رخ داد اما برای فولاد نه.

وی افزود: چطور پنجره پرسپولیس را باز کردند و مهدی ترابی قراردادش را ثبت کرد؟ چرا پنجره ما را باز نکردند که ما نزدیک 80 هزار پوند پول باشگاه را خرج نکنیم؟

آذری درخصوص احتمال اینکه پنجره فولاد به زودی باز شود تا بتوانند بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرند گفت: دیگر چه فایده دارد. مگر تا آن زمان بازیکنی می‌ماند تا ما بخواهیم او را به خدمت بگیریم تا بتواند به ما کمک بکند. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درخصوص نگرانی هواداران این تیم از بابت مذاکره تیم های دیگر با بازیکنان بومی فولاد تصریح کرد: برخی باشگاه ها پیشنهاداتی در خصوص این بازیکنان به ما داده‌اند که در حال مذاکره با آنها هستیم. اگر باشگاه‌های دیگری نیز خواستار این بازیکنان هستند  به ما نامه بزنند حتما با آنها مذاکره خواهیم کرد. نگرانی هواداران را درک می کنیم اما به آنها می‌گویم نگران فولاد باشند نه یک شخص خاص.

آذری در پایان درباره دیدار پلی آف فولاد و العین خاطرنشان کرد: ما تمامی حریفان خود مخصوص العین را به خوبی رصد می کنیم. اما اولویت فعلی ما دو بازی پیش روی فولاد است. ما به سازمان لیگ نامه زدیم و از آنها خواستیم که بازی بیست و هفتم ما را لغو کنند تا ما بتوانیم ریکاوری کنیم و به جای آن بازی ما را یازدهم فروردین برگزار کنند تا برای دیدار با العین هم آماده شویم.

7474