روسای کمیته های فدراسیون استعفا نمی دهند/ سرپرست کمیته داوران همچنان در حال فعالیت!

روسای کمیته های فدراسیون استعفا نمی دهند/ سرپرست کمیته داوران همچنان در حال فعالیت!

پایگاه خبری فوتبالی- با انتخاب رییس جدید فدراسیون و تغییر در ساختار فدراسیون فوتبال، انتظار می رود برخی روسای کمیته های فدراسیون فوتبال به دلیل جهت گیری های چند وقت گذشته شان از سمت خود استعفا کنند اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

به گزارش فوتبالی، پس از برگزاری انتخابات فدراسیون در روز دهم اسفندماه و انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون، انتظار می رفت که ضمن تعریف ساختار جدید برای فدراسیون توسط اعضای مجمع، روسای کمیته های مختلف هم در این سالها خدمات خاصی به فوتبال نکرده اند از سمت خود استعفا کنند تا مدیران توانمندی ریاست کمیته ها را برعهده بگیرند اما نه تنها تا این لحظه هیچ استعفایی در فدراسیون صورت نگرفته که هیچ( البته نبی از دبیرکلی و علوی از چهار پست مدیریت دپارتمان روابط عمومی، مدیر حوزه ریاست، مدیر رسانه ای تیم ملی و سخنگویی فدراسیون استعفا کردند)  بلکه اشخاصی همچون فریدون اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران همچنان مثل سابق در حال فعالیت هستند و گزینش داوران برای بازیهای مختلف لیگ همچنان توسط ایشان صورت می گیرد!

حتی همانطور که در خبرها اعلام شد برخی از این افراد در مراسم تودیع و معارفه فدراسیون، یادبود هم دریافت کردند اما همچنان در جایشان نشسته اند. باید دید تغییرات در فدراسیون فوتبال چه زمانی اتفاق می افتد.

7474