هند میزبان پرسپولیس در ACL/ قرمزها در هوای شرجی گوا به میدان می روند

هند میزبان پرسپولیس در ACL/ قرمزها در هوای شرجی گوا به میدان می روند

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا شاگردان یحیی گل محمدی باید برای برگزاری مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 باید به کشور هند سفر کنند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در تلاش است تا فردا میزبان مسابقات مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را را معرفی کند و در این زمینه باشگاه پرسپولیس هم برای گرفتن میزبانی در گروه خودش تقاضا داده بود منتها میزبانی پرسپولیس تایید نشده و ظاهرا علاوه بر ماجراهایی که ای اف سی با میزبان ایران داشته، باشگاه پرسپولیس هم دیر اقدام کرده و تضامین لازم را دیر به ای اف سی داده است که طی روزهای آینده ابعاد این ماجرا هم از سوی ای اف سی روشن می شود.

بر اساس آخرین خبرها، کشور هند و باشگاه گوای این کشور به عنوان میزبان این گروه انتخاب شده است و پرسپولیس باید برای برگزاری بازی هایش به کشورهند سفر کند. هر چند هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است اما شواهد و قرائن حاکی از آن است که کشور هند به دلیل جذابیت هایی که از همه نظر دارد گزینه نهایی ای اف سی نسبت به ایران است و میزبانی گروهی که پرسپولیس در آن قرار دارد به این کشور داده شده است. ظاهرا آب و هوای گوا هم در آن زمان گرم و شرجی است و به نظر می رسد که پرسپولیس کار آسانی در زمینه سازگاری با آب و هوای گوا نداشته باشد. 

پس از قرعه کشی مراسم این دوره از رقابت ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشورهایی که در این بازی ها نماینده ای داشتند، اطلاع داد که هر کشور می تواند میزبانی حداکثر دو گروه را برعهده بگیرد و در همین رابطه هر 4 نماینده فوتبال ایران برای میزبانی گروه هایی که در آنها حضور دارند، درخواست های خود را ارسال کردند ولی از قبل مشخص بود که تیم های استقلال و فولاد (در صورت صعود به مرحله گروهی) نمی توانند میزبان گروه های خود باشند که دلیل آن نیز حضور نمایندگان عربستان در گروه های این دو تیم است. شایان ذکر است امروز نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران رسیده که در آن به صورت شفاف اشاره شده است تیم های ایرانی در همه رده های ملی و باشگاهی از نظر ای اف سی چالشهایی دارند که اول باید این چالش ها برطرف شود و تا زمانی که چالش ها برطرف نشود، امکان میزبانی وجود ندارد.

7655