صادقی: با تمام قوا به مصاف نساجی مازندران می رویم

صادقی: با تمام قوا به مصاف نساجی مازندران می رویم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید مصاف با نساجی در جام حذفی می تواند پیش در آمد خوبی برای دیدار آنها در لیگ برتر باشد.

به گزارش فوتبالی، یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی میان دو تیم لیگ برتری نساجی مازندران و سایپا برگزار می شود. ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از این مسابقه بیان کرد: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، باید بابت عدم حضور در نشست خبری عذرخواهی کنم. ما ساعت 5 تمرین داشتیم و اولویت ما تمرین بود. ان شالله در پایان بازی در خدمت دوستان خواهم بود.

او سپس ادامه داد: جام حذفی جام شگفتی ها و غیرقابل پیش است و اتفاقاتی در این مسابقات رخ می دهد که جذابش می کند.

او که تیمش در هفته هجدهم باید با نساجی مازندران در قائمشهر بازی کند، عنوان کرد: سعی می کنیم با تمام توان در این جام شرکت کنیم. خیلی خوب است که قبل از بازی لیگ می توانیم یک بازی با این تیم در قائمشهر انجام دهیم. می توانیم شرایط زمین را بیشتر درک کنیم و از این تجربه در بازی لیگ استفاده کنیم.

او با اشاره به شرایط سایپا اضافه کرد: همه بازیکنان ما آماده هستند. سعی می کنیم با شرایط خوبی وارد زمین شویم. امیدوارم اول از هر چیزی یک بازی خوب و با کیفیت را تماشا کنیم. چیزی که همیشه هدفمان است. اینکه بتوانیم از نظر فنی رو به پیشرفت باشیم.

صادقی ادامه داد: هفته گذشته فوتبال خوبی ارائه کردیم. مالکیت خوبی داشتیم ولی موقعیت خوبی ایجاد نکردیم. این بازی سعی می کنیم نتیجه خوب هم بگیریم.

صادقی در مورد شرایط تیم نساجی مازندران اضافه کرد: می دانیم تغییر مربی داشته اند. با تفکرات جدید وارد این بازی می شوند. در بازی بعدی که 27 ام هست سعی داریم از تجربیات جام حذفی برای آن مسابقه استفاده کنیم.

7474