جرارد: امیدوارم کلوپ چند سال دیگر نیز در لیورپول بماند

جرارد: امیدوارم کلوپ چند سال دیگر نیز در لیورپول بماند

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد سرمربی گلاسکو رنجرز به تمجید از یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، با توجه به نتایج افتضاح اخیر لیورپول در آنفیلد و همچنین قهرمانی زودرس رنجرز در لیگ اسکاتلند آن هم پس از 10 سال، خیلی از کارشناسان از اسطوره لیورپول به عنوان جانشین کلوپ خبر می‌دهند.  

به نقل از گل، استیون جرارد، در گفت و گویی با ITV در خصوص حواشی اخیر گفت: "امیدوارم کلوپ چند سال دیگر در سمت خود باقی بماند. ما الان یکی از بهترین سرمربیان جهان را در اختیار داریم. من عاشق کلوپ هستم و امیدوارم که چند سال دیگر نیز سرمربی لیورپول باقی بماند. من با گلاسکو رنجرز قرارداد دارم و فکر نمی‌کنم صحبت کردن در خصوص جانشینی کلوپ توسط من، کمک زیادی بکند. دوست دارم یورگن را برای سال‌های زیادی در آنفیلد ببینم. لیورپول باشگاه من است و سرمربیگری در این تیم برای من یک رویا و هدف است. اما هنوز برای آن آماده نیستم و امکان دارد که هیچ وقت برای گرفتن سکان هدایت این باشگاه به اندازه کافی خوب نباشم. سرمربیان زیادی در دنیا هستند. ما باید به یورگن احترام بگذاریم و به او اعتماد کنیم."

وضعیت یورگن کلوپ در لیورپول برخلاف فصل گذشته اصلا جالب نیست. آن‌ها با شکست برابر فولام، ششمین شکست متوالی خود در آنفیلد را تجربه کردند و خیلی‌ها معتقدند که زمان او در آنفیلد به پایان رسیده است.

4416