رونمایی از آرایش جدید خط حمله پرسپولیس/ ترابی مهاجم می شود؟

رونمایی از آرایش جدید خط حمله پرسپولیس/ ترابی مهاجم می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- قرمزها در حالی آماده برگزاری مقابل حریف خود در جام حذفی خواهند شد که باید شاهد تغییراتی در پیکان خط حمله این تیم باشیم.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس که پس از محرومیت عیسی آل کثیر با مشکل گلزنی در خط حمله و نداشتن یک مهاجم زهردار و چارچوب شناس رنج می برد با خرید هایی که در نقل و انتقالات زمستانی انجام داد باید شاهد آرایش جدیدی در خط آتش قرمزها باشیم.

بعد از جدایی علیپور و محرومیت آل‌کثیر فشار خط حمله پرسپولیس روی دوش مهدی عبدی مهاجم جوان این تیم بود، عبدی که در بازی های بزرگ برای این تیم گل های حساسی به ثمر رسانده بود در ادامه نتوانست موقعیت هایی که توسط هافبک های این تیم برای او ساخته و پرداخته می شود را به گل تبدیل کند تا با تشخیص یحیی گل محمدی و کدر فنی این تیم به نبمکت پرسپولیس پیچ شود.

آرمان رمضانی و مهدی مهدی خانی دیگر مهاجمان پرسپولیس بودند که هر بار در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند کاری از پیش نبردند و از فرصت های خود در ترکیب این تیم نتوانستند به خوبی استفاده کنند تا آرمان رمضانی پیش از نیم فصل به درب خروج باشگاه نزدیک شده و در لیست مازاد یحیی قرار گیرد. 

حالا پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی مهدی ترابی و شهریار مغانلو را به خدمت گرفته است و در ادامه با اتمام دوران محرومیت عیسی آل کثیر، از روز 14 فروردین می تواند مهاجم گلزن خود را در اختیار داشته باشد، مغانلو که مهاجم نوک تخصصی است اما قرار است از مهدی ترابی هم در خط حمله تیم استفاه شود. 

ترابی فصل قبل با گل‌های مهمی که برای پرسپولیس به ثمر رساند سهم مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر داشت و یحیی می‌تواند روی این ویژگی او دوباره حساب باز کند، ترابی در اصل هافبک کناری است و شاید در پست هافبک راست برای این تیم کارایی بیشتری داشته باشد اما با توجه به تعداد بالای وینگرهای این تیم مانند امید عالیشاه، وحید امیری،سیامک نعمتی و مهدی مهدی خانی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی و همچنین کمبود مهاجم هدف و کارساز احتمال اینکه ترابی اولین حضور خود پس از بازگشت را در خط حمله تجربه کند وجود دارد.

باید منتظر اولین نمایش قرمزها و رونمایی از خط حمله این تیم پس از نقل و انتقالات زمستانی باشیم اما تجربه نشان داده است یحیی تغییرات را به مرور اعمال می کند.

7655